خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس نظام‌ مهندسی ساختمان گیلان عنوان کرد:

افزایش روند ساخت و ساز های غیر مجاز در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۸۵۱

تجربه نشان داده است که معرفی ناظر به شورای انتظامی عملاً پس از وقوع تخلف دردی از مشکلات را درمان نمی‌کند.

نایب رئیس سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان گیلان با بیان اینکه کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها بازدارنده خوبی در مقابل تخلفات نیست، گفت: وضعیت ساخت و سازهای غیر مجاز نگران‌کننده است.

به گزارش ایلنا از رشت، ایرج پورنصیری امروز در نشست سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان گیلان با ابراز نگرانی از وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز در این استان، اظهار کرد: هر روز بر تعداد این نوع روند ساخت و ساز اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه آمار ساخت و سازهای بی‌رویه در این سال‌ها به‌ شدت بالا رفته است، گفت: عملاً تمام تلاش‌ها برای جلوگیری از این تخلفات ناموفق بوده و سازمان نظام مهندسی ساختمان به‌ تنهایی و بدون کمک اداره‌ها و نهادهای ذی‌ربط عملاً موفق به جلوگیری از آنها نیست.

این مسئول ادامه داد: تجربه نشان داده است که معرفی ناظر به شورای انتظامی عملاً پس از وقوع تخلف دردی از مشکلات را درمان نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها بازدارنده خوبی در مقابل تخلفات نیست، افزود: در نهایت این سازنده است که از این تخلفات منافع قابل توجهی می‌برد و در کنار آن شهرداری نیز درآمد سالانه خوبی کسب می‌کند و مهندس ناظر که در این‌جا کمترین منافع را کسب کرده تنها کسی است که گاهی محاکمه می‌شود و باید پاسخگو باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز