خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری رشت عنوان کرد:

عدم آب گرفتگی در ۲۸ نقطه اجرای طرح جمع آوری آبهای سطحی در رشت

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۶۴۱

حجم بالای بارندگی موجب شد در بعضی از خیابان‌ها شاهد آب گرفتگی باشیم و این موضوع فقط مختص شهر رشت نیست بلکه در سراسر نقاط کشور و حتی دنیا نیز این میزان بارش، آب گرفتگی به همراه دارد.

سرپرست شهرداری رشت گفت: در ۲۸ نقطه اجرای طرح جمع آوری آبهای سطحی در رشت آبگرفتگی نداشتیم.

به گزارش ایلنا از رشت، کریم سرپرست با اشاره به بارندگی اخیر در شهر رشت گفت: حجم بالای بارندگی موجب شد در بعضی از خیابان‌ها شاهد آب گرفتگی باشیم و این موضوع فقط مختص شهر رشت نیست بلکه در سراسر نقاط کشور و حتی دنیا نیز این میزان بارش، آب گرفتگی به همراه دارد.

وی افزود: شهرداری رشت در راستای آسایش شهروندان اجرای طرح جمع آوری آب‌های سطحی را در بیش از ۲۸ نقطه شهر رشت نظیر رشتیان - جاده سنگر قسمت شرقی - فاز ۱ و ۲ گلسار - باقرآباد - ساغریسازان - جماران چهار راه بصیری - پیرسرا - کوچه امین اصغری - بلوار امام خمینی کوچه محمد نژاد - بلوار شهید بهشتی کوچه پژمان - خیابان شهدا - بلوار انصاری - خیابان مکتب نرجس - شهرک حمیدیان - خیابان ۹۸ گلسار - فاز ۱ بلوار دیلمان - فاز ۳ بلوار دیلمان شهرک امام علی - فاز ۲ و ۴ بلوار دیلمان چهار راه وحدت – بلوار مدرس - خیابان ۱۷ شهریور - خیابان استقامت ۲ - بلوار شهدای گمنام شهرک الغدیر - خیابان سرچشمه - گلسار خیابان ۱۲۲ - چهار راه میکائیل و کوچه حاتم - خمیران زاهدان و کوچه گنجه‌ای – میدان ولیعصر - خیابان تختی کوچه‌های کاج و کاسپین اجرایی نمود که در هیچ یک از معابر و مناطقی که پروژه هدایت آب‌های سطحی اجرا شد که مشکل آب گرفتگی نداشتیم.

سرپرست شهرداری رشت بابیان اینکه شهرداری رشت بالغ بر۱۵ پروژه مشابه دیگر را در دستور کار قرار داده است ادامه داد: ۵ نقطه علی آباد - معلم - استادسرا - ویشکایی مطهری – مزار شهدا به سمت خیابان لاهیجان تا پایان سال و مابقی در سال آتی پس از مشخص شدن پیمانکار از طریق فراخوان اجرایی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: لوله سنتی فاضلاب نیاز به بازنگری دارد و در پاره‌ای از مواقع، تنها فرسوده بودن لوله فاضلاب منجر به آب گرفتگی بعضی از معابر شده که امید است با پی گیری‌های شرکت آب و فاضلاب این مشکل حل شود.

سرپرست تصریح کرد: مجموعه شهرداری به دلیل رفاه حال شهروندان، فرا‌تر از شرح وظایف خویش با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان تاکنون نسبت به لایروبی حدود ۳۰ کیلومتر از چاچه‌های فاضلاب اقدام نموده و پی گیری برای لایروبی سایر نقاط را نیز در دستور کار قرار داده است.

وی در ادامه ضمن تشکر از نگاه تیزبین و همراهی صمیمانه رسانه‌ها و شهروندان که مسایل شهری را به تصویر می‌کشند اضافه کرد: عدم رعایت ضوابط ساخت و ساز در بعضی از زمین‌های نسقی یکی دیگر از دلایل آب گرفتگی است و در این راستا خواستار همراهی و همکاری سازندگان در جهت اخذ مجوزهای لازم هستیم.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز