خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت خبرداد؛

اجرای طرح ممیزی شهر رشت در طی ۹ ماه

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۱۵۳

برای تحقق بودجه، منابع مالی را بررسی کرده‌ایم و ۶۰ درصد مربوط به ساخت و ساز است که کاهش داشته است و آن هم به دلیل ضوابط سنگین شهرسازی است.

محمد ابراهیم خلیلی، شهردار رشت، گفت: بر اساس قانون، ممیزی املاک شهر رشت باید هر ۵ سال یک بار انجام شود اما آخرین ممیزی املاک رشت، مربوط به ۱۵ سال پیش است و شهرداری با بکارگیری مشاوران و نیروهای آموزش داده تلاش دارد تا در طول ۹ ماه، ممیزی املاک کل رشت را به پایان برساند و تاکنون ۱۵ هزار واحد ممیزی شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، وی افزود: با اجرای طرح ممیزی، علاوه بر افزایش بودجه شهرداری سبب ایجاد بانک اطلاعاتی می‌شود و برای اجرای کامل این طرح نیاز به حمایت و کمک تمامی شهروندان داریم.

شهردار رشت در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری رشت با مشکلات مالی مواجه است گفت: مسدود شدن حساب‌های شهرداری حکم قضایی دارد و ما نمی‌توانیم مانع از اجرای حکم قانون باشیم، اما با اجرای ممیزی املاک شهر رشت می‌توانیم هر چه سریع‌تر به درآمدهای پایدار دست یابیم.

وی ابراز داشت: برای تحقق بودجه، منابع مالی را بررسی کرده‌ایم و ۶۰ درصد مربوط به ساخت و ساز است که کاهش داشته است و آن هم به دلیل ضوابط سنگین شهرسازی است.

خلیلی افزود: به منظور دریافت مطالبات از اشخاص حقیقی و حقوقی نیز کمیته مطالبات در شهرداری رشت تشکیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز