خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خطاب به مدیران؛

اگر نمی توانید مشکل مردم را حل کنید، حداقل با خوش رویی برخورد کنید

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۷۲

مدیران ستادی استانداری به عنوان موتور محرکهٔ مدیریتی استان بسترهای اجرای این راهبرد‌ها را بیشتر از گذشته فراهم کنند.

استاندار گیلان در نشست با معاونین، مدیران کل و جمعی از مشاوران استانداری در جمع بندی اجمالی از راهبردهای مدیریتی استان در حدود ۱۰ ماه گذشته، توجه به بهبود وضعیت اقتصادی مردم را از مهم‌ترین این راهبرد‌ها عنوان و با اشاره به اینکه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی ریشه درمعیشت نامناسب دارد، گفت: مدیران ستادی استانداری به عنوان موتور محرکهٔ مدیریتی استان بسترهای اجرای این راهبرد‌ها را بیشتر از گذشته فراهم کنند.
به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی در این نشست با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با مشی اعتدالی و دوری از حاشیه‌ها، به دنبال فراهم کردن بسترهای آرامش و ثبات اقتصادی با کاهش تورم و خارج شدن از رکود است گفت: انتظار من از مدیران دستگاه‌های اجرایی، بویژه مدیران ستادی استانداری که موتور محرکهٔ مدیریت استان محسوب می‌شوند این است که با کار خالصانه، صادقانه و بابرنامه در چارچوب اهداف دولت تدبیر و امید، پیشرفت و توسعهٔ گیلان و کاهش دغدغه‌های مردم حرکت محسوس داشته باشند.
وی با اشاره به دغدغه‌های اقتصادی رهبرمعظم انقلاب در نامگذاری سال‌های اخیر خاطر نشان کرد: حل مشکل اشتغال و بیکاری از تذکرات همیشگی ایشان است.
استاندار گیلان خاطر نشان کرد: باید با عزم و روحیهٔ جهادی در جهت حل هرچه بیشتر مشکلات مردم بکوشیم وی تأکید کرد: فضای کار و تلاش در گیلان بسیار زیاد است و باید به کمک هم بیائیم و با هم افزایی همهٔ اجزای نظام در استان اهتمام جدی نسبت به افزایش نرخ رشد اقتصادی، اشتغال و توسعه داشته باشیم.
نجفی با یادآوری این تکته که مردم در بیست و چهارم خرداد سال گذشته با رویکرد‌ها و اندیشه‌های جدید ورای به برنامه‌های دکتر روحانی، نوع خواسته‌های خود را مشخص کردند گفت: بنده در استان با مدیری که در راستای خواسته‌های مردم حرکت نکند تعارف ندارم.
وی رعایت تکریم ارباب و رجوع و برگزاری مستمر ملاقات مردمی در روزهای سه شنبه را بسیار مهم دانست و گفت: اگر نمی‌توانیم مشکلی را حل کنیم حداقل انتظار از مدیران این است که باخوش رویی و صداقت با مردم برخورد کنند.
نجفی همچنین توجه به تقویت مبانی فرهنگی اصیل و مذهبی مردم گیلان را نیز یاد آور شد و گفت: توجه به این دو مقولهٔ مهم یاریگر ما در پیشبرد اهداف عالیه نظام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز