خبرگزاری کار ایران

شهردار آستانه اشرفیه؛

در کنار کار عمرانی توجه به مباحثفرهنگی ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۹۳۳

شهرداری آستانه اشرفیه در کنار عمران و آبادانی شهر برای مباحثفرهنگی و دینی نیز اهمیت بسیاری قائل است و اجرای این برنامه ها فرصتی برای تکریم شهروندان است.

شهرداری آستانه اشرفیه با برپایی ایستگاه افطاری صلواتی از روزه داران پذیرایی می کند.
به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، در یکی از شب‌های دهه ماه مبارک رمضان از زائران و مجاوران روزه دار حرم آقا سید جلال الدین اشرف(ع) توسط شهرداری آستانه اشرفیه پذیرایی می شوند.
شهردار آستانه اشرفیه گفت: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ روزه داری و افطاری و توجه به مسائل فرهنگی و دینی و پیروی از آموزه های دین مبین اسلام اجرا خواهد شد که امیدواریم مورد رضایت شهروندان فهیم آستانه اشرفیه قرار گیرد.
علی شفیعی افزود: اینجانب نیز به همراه اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری در کنار شهروندان افطار خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: شهرداری آستانه اشرفیه در کنار عمران و آبادانی شهر برای مباحثفرهنگی و دینی نیز اهمیت بسیاری قائل است و اجرای این برنامه ها فرصتی برای تکریم شهروندان است.
سال گذشته نیز با برنامه ریزی روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه ضیافت افطار صلواتی شهرداری در کنار حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف(ع) با استقبال خوب شهروندان برگزار شد.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز