خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت:

نیروهای توانمند و کارآمد شهرداری شناسایی و بکارگیری می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۲۳۴

افرادی که در شهرداری کار می کنند، باید از درایت و کارآیی بیشتری برخوردار باشند تا بتوانند این سازمان را تقویت نمایند و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنند.

شهردار رشت در دیدار با جمعی از پرسنل شهرداری بر لزوم بهره مندی از پتانسیل های نیروهای جوان و کارآمد تاکید کرد.
به گزارش ایلنا از رشت، محمد ابراهیم خلیلی، تحصیل و تجربه و بکار گیری روش های علمی مناسب در هر جایگاه خدمتی را یکی از اصول مهم و ارزشی عنوان کرد و گفت: قطعاً وجود نیروهای زبده با کارایی بالا در مجموعه شهرداری و شناسایی پتانسیل‌های آنان می تواند تاثیر بسزایی در ادامه راه خادمین در مجموعه مدیریت شهری داشته باشد.
وی افزود: نگاه عمومی بر آن است که ارائه خدمات بهتری از سوی بخش خصوصی به نسبت بخش دولتی انجام می پذیرد و می‌بایست این نگاه با حضور نیروهای ارزشی شهرداری تغییر یابد تا اعتماد عمومی نسبت به این نهاد نیز تقویت شود.
ایشان بهتر عمل کردن و احساس مسئولیت بیشتر در جهت ارائه خدمت مطلوب را خواستار شدند.
شهردار رشت تصریح کرد: افرادی که در شهرداری کار می کنند، باید از درایت و کارآیی بیشتری برخوردار باشند تا بتواننداین سازمان را تقویت کنند و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنند.
وی گفت: ما نیاز به بهره گیری از نیروهای سالم و کارآمد داریم و با توجه به نیروهای موجود در شهرداری این نیاز رفع خواهد شد، باید نیروها به درستی شناسایی شوند و تهیه بانک اطلاعاتی می تواند در این زمینه موثر باشد.



نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز