خبرگزاری کار ایران

دامه بازرسی‌های مستمر از سواحل گیلان تا پایان فعالیت طرح‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۲۲۴

ساماندهی نقاط حادثه خیز که ۳۰۰ نقطه در گیلان هستند در کنار ایجاد زیرساخت‌ها در طرح های سالم‌سازی و پیش‌بینی توسعه طرح‌ها به بیش از ۵۰ مورد از اقدامات انجام شده است.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: بازرسی های مستمر از سواحل استان گیلان تا پایان فعالیت طرح های سالم‌سازی ادامه دارد.
یونس رنجکش در حاشیه بازدید از طرح های سالم‌سازی شهرستان تالش اظهار داشت: در طول هر هفته دو گروه از بازرسین وزارت کشور و اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان طرح های سالم‌سازی دریا در نوار ۳۰۰ کیلومتری استان گیلان را مورد ارزیابی قرار می دهند.
وی هدف از این بازرسی ها را، پیگیری چگونگی فعالیت اجرای طرح های سالم‌سازی، نوع خدمات، ساخت و سازها و رضایتمندی گردشگران عنوان کرد که در راستای بهره گیری مناسب از ظرفیت سواحل در حوزه گردشگری است.
به گفته وی، خوشبختانه با پیگیری‌هایی که امسال داشته‌ایم نگاه ویژه ای به سواحل گیلان انجام شده است که نویدبخش تغییر روند گذشته به سمت ایده آل های مورد نظر در بهره مندی از سواحل استان است.
وی ادامه داد: هر ساله چند میلیون مسافر در تابستان برای استفاده از مواهب الهی دریا و ساحل به گیلان می آیند که اگر بتوانیم خدمات مطلوبی به آنان ارائه دهیم قادر خواهیم بود از این ظرفیت برای توسعه اقتصادی نیز بهره مند شویم.
وی تأکید کرد: دریا یک ظرفیت برای استان است و نباید با بی برنامه گی آن را به تهدید تبدیل کرد و از این رو برای ساماندهی سواحل استانداری گیلان طرح های جامعی ارائه شده است که خوشبختانه با نگاه ملی که در دولت تدبیر و امید در این زمینه با آن روبه رو شده ایم، فرصت خوبی برای توسعه سواحل ایجاد شده است.
وی ساماندهی نقاط حادثه خیز که ۳۰۰ نقطه در گیلان هستند در کنار ایجاد زیرساخت ها در طرح های سالمسازی و پیش بینی توسعه طرح ها به بیش از ۵۰ مورد را از اقداماتی عنوان کرد که با اعتبارات تخصصی در چندفاز اجرایی تحقق می یابد.
دبیر ستاد سلامت دریای استان گیلان یادآور شد: طرح‌های سالم‌سازی دریا در استان با همکاری دستگاه‌های فرهنگی، اجرایی، پلیس، سپاه، هلال احمر، اورژانس و و رزش و جوانان از هفته اول خرداد ماه در گیلان دایر و درحال تجهیز هستند.
وی ضمن تأکید بر ارائه خدمات مطلوب به گردشگران از مردم نیز خواست تا در هنگام استفاده از دریا و سواحل ضمن رعایت شئونات اسلامی نسبت به حفظ محیط زیست نیز کوشا باشند.
وی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و غنی سازی اوقات فراغت بهره برداران از سواحل دریا را از جمله اقداماتی عنوان کرد که در طرح های سالمسازی درحال اجراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز