خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر رشت؛

طرح تفصیلی و تبلیغات محیطی رشت اجرایی گردد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۲۸۴

در بخش زیباسازی شهری، شهرداری در نورپردازی ها و آب نماها به خوبی ورود کرده است که وظیفه ی خود میدانیم تا بابت این تلاشها از مجموعه ی شهرداری تشکر کنیم.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر رشت اظهار کرد: در بحثطرح جامع مربوط به تبلیغات محیطی هشت ماه از تاریخ ورود به شورای چهارم گذشته و یک ظرفیت درآمدی شهر بدون استفاده مانده است.

به گزارش ایلنا از رشت؛ وی با اشاره به پیشنهاد سازمان حمل و نقل درباره ترمینال و ایستگاه‌ها که از محل تبلیغات یک بخش سرمایه‌گذار ورود کند، افزود: باید طرح تفصیلی و تبلیغات محیطی در رشت انجام شود.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر رشت گفت: با این کار سازمان‌ها کار خود را انجام می‌دهند و یک منبع درآمد برای شهرداری ایجاد می‌شود.

شوقی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت نیز با تبریک روز جهانی فن آوری و اطلاعات با بیان این مطلب که مدتی است انتقادها از مجموعه ی شهرداری زیاد شده گفت: شورای شهر چهارم با طرح ها و برنامه های زیادی آغاز به کار کرد و جلسات متعددی برگزار شد و تلاش شد که به انجام کارها کمک شود.

وی افزود: در چند وقت گذشته شاهد چند اقدام خوب در سطح شهر رشت بودیم که بحثآغاز نهضت آسفالت، جمع آوری آبهای سطحی با حمایت های استانداری از جمله آن است.

شوقی بیان داشت؛ در بخش زیباسازی شهری، شهرداری در نورپردازی ها و آب نماها به خوبی ورود کرده است که وظیفه ی خود میدانیم تا بابت این تلاشها از مجموعه ی شهرداری تشکر کنیم.

وی همچنین در بحثساماندهی متکدیان از دستگاههای مربوطه خواست که در خصوص این طرح اقدامات جدی تری صورت دهند تا شاهد حضور افراد متکدی در سطح شهر رشت نباشیم.

در این جلسه لوایح کمک سه میلیون تومانی به تیم فوتوالی گیلان، کمک مالی به کنگره ۳۰۰ شهید ورزشکار استان به تصویب رسید.
در ادامه لایحه ی واگذاری و بهره برداری تبلیغاتی از سایه بان های ایستگاه های اتوبوس مطرح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز