خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان:

دیدار با خانواده شهداء موجب تقویت روحیه خدمتگزاری می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۵۸۱

معاون عمرانی استاندار گیلان گفت: دیدار با خانواده شهداء موجب تقویت روحیه خدمتگزاری می شود.

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تولد حضرت امام خمینی(ره) بزرگداشت روز مادر، شعبانپور معاونت امور عمرانی استانداری گیلان و اسماعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و تنی چند از مدیران استانی در منازل مادر شهید بزرگوار " محمدتقی مجد تیموری " و جانباز سرافراز ۴۰ درصد " ابراهیم ملک زاده " حضور یافتند و با آنان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش ایلنا از رشت، شعبانپور معاون استاندار گیلان در دیدار با خانواده شهید مجد تیموری با اظهار خوشحالی از اینکه در محضر خانواده شهدا حضور یافته است، گفت: جدا از اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا وایثارگران وخادمی آنان وظیفه مدیران است.
وی افزود: مدیران اجرای برای خدمت هرچه بیشتر به مردم نیاز به دیدار با این بزرگواران برای انرژی گرفتن وروحیه مضاعف خدمتگزاری دارند.
شعبانپور با تجلیل از صبر واستقامت مادران شهدا گفت: بنده به شیر زنان ایران و گیلان افتخار می کنم که چنین فرزندان برومندی را برای حفاظت از اسلام و کشور تربیت کردند.
وی با بیان اینکه خدمت به چنین مردمی افتخار است، گفت: باید در جهت حل مشکلات اقتصادی فقر بیکاری وجلوگیری از معضلات فرهنگی به عنوان دغدغه های اساسی تلاش کنیم.
معاون استاندار گیلان افزود: اگر به مردم خدمت نکنیم نمی توانیم پاسخگوی شهدا باشیم.
گفتنی است: شهید محمد تقی مجد تیموری در سال ۱۳۶۲ در سن ۲۰ سالگی در کوشک به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
و جانباز سرافراز ابراهیم ملک زاده نیز سال ۱۳۶۶ در سن ۲۲ سالگی در سلیمانیه عراق بر اثر موج انجار از ناحیه سر - گوش - کمر - دندان و اعصاب و روان مجروح گردید.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز