خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد؛

اجرای ۱۳ مجتمع آبرسانی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۸۲۵

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: طی سال مالی گذشته ۳۴ پروژه تک روستایی و ۱۳ مجتمع آبرسانی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در گیلان اجرایی که بخشی در هفته دولت امسال افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مازیار علی پور بیان کرد: طی سال مالی گذشته، ۳۴ پروژه تک روستایی و ۱۳ مجتمع آبرسانی را از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی با صرف اعتباری حدود یک هزار میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال اجرایی که بخشی از آن در هفته دولت سال جاری افتتاح شد.

وی افزود: با افتتاح این پروژه‌ها در پی آن جمعیتی بیش از ۱۹ هزار نفر در سطح ۸ شهرستان از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

علی پور تصریح کرد: حفر ۴ حلقه چاه با ظرفیت ۵۵ لیتر بر ثانیه؛ احداث ۱۴ باب مخزن بتنی به حجم ۲ هزار و ۵۸۴ مترمکعب؛ احداث و ترمیم ۷ باب ایستگاه پمپاژ به حجم ۸۲ لیتر بر ثانیه و محوطه سازی مربوطه به همراه برق رسانی و اجرای تأسیسات برقی مکانیکی؛ اجرای ۴۲.۷ کیلومتر خطوط انتقال آب؛ اجرای ۷۲ کیلومتر شبکه توزیع آب احجام عملیاتی این پروژه‌ها می‌باشد که در ۲۹ روستا اجرایی و طی ۳ مرحله به افتتاح رسید.

مدیرعامل آبفای گیلان بیان کرد: مرحله اول افتتاح این پروژه‌ها در ایام دهه فجر سال گذشته، مرحله دوم در خرداد ماه سال جاری و مرحله سوم در هفته دولت سال ۱۴۰۲ انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز