خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان:

دشمن دنبال ایجاد خلأ در میان نیروهای انقلاب و مسلح است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۷۶۸

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر لزوم همبستگی جبهه انقلاب با نیروهای مسلح گفت: یکی از تلاش‌های دشمن، ایجاد خلأ میان نیروهای انقلاب و مسلح است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار با سردار رضایی جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با اشاره به جانفشانی‌های فراجا در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: رهبری فرمودند از نیروی انتظامی راضی هستیم اما قانع نیستیم.

وی، اقتدار و آرامش در داخل و مرزهای کشور را مدیون تلاش‌های نیروی انتظامی و مرزبانان دانست و افزود: با وجود هجمه‌های دشمن علیه نیروی انتظامی اما این سازمان امروز محبوب‌تر شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه اقتدار آفرینی و برقراری آرامش در مرزهای جغرافیایی کشور مرهون تدبیر رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: به اذعان تحلیلگران سیاسی نظامی ایالات متحده، رهبر ایران یک ابر شخصیت است که همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را زود نقش بر آب می‌کند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به فرمان‌بری و اطاعت‌پذیری خوب نیروهای مسلح کشورمان از رهبر معظم انقلاب بیان کرد: نیروهای مسلح دنیا با ترس از بالا دستی‌های خود به صحنه می‌آیند و می‌جنگند اما نیروهای مسلح ایران با تبعیت محض از رهبری و بدون ترس در صحنه هستند و می‌دانند که در این راه حتی اگر جان خود را از دست بدهند، پیروزند و این مسئله رمز قدرت ایران در فرا سرزمینی است.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمن علیه نیروی انتظامی، افزود: دشمن در آشوب‌های اخیر نیروی انتظامی و کارکنانش را هدف قرار داد و این حجم از هجمه دشمن نشان‌دهنده تلاش مؤثر و کار نیروی انتظامی است که دلداده این مرز و بوم، آیین و رهبری هستند.

امام جمعه رشت با تاکید بر ضرورت توجه به مطالبات به‌حق مردم، اضافه کرد: نیروی انتظامی در مقابله با هنجارشکنان به خوبی وارد میدان شد و طرح‌ها نیز در حال عملیاتی شدن است و معتقدیم در کنار برخورد ایجابی، برخورد سلبی با هنجارشکنان لازم است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه جبهه انقلاب و فعالان این عرصه به نیروهای مسلح کمک کنند چراکه موفقیت به‌تنهایی به‌دست نمی‌آید گفت: یکی از تلاش‌های دشمن، ایجاد خلأ میان نیروهای انقلاب و مسلح است و در این راه از هر فرصتی استفاده خواهد کرد.

وی نیروهای مسلح و انتظامی را دژ محکم امت اسلامی دانست و افزود: عدم تناسب میان جرم و هزینه‌های جرم یک معضل است که باید حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز