خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاکید کرد:

ایجاد فضای فیزیکی لازم برای نصب و راه‌اندازی دستگاه‌ها و تجهیزات تصویربرداری پیشرفته در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۷۶۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تحویل و ورود دستگاه‌های پیشرفته تصویربرداری پزشکی در گیلان، گفت: فضاهای فیزیکی مورد نیاز جهت نصب و راه‌اندازی سریع‌تر این تجهیزات سرمایه‌ای آماده شود.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست شورای عمرانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان،  جمعی از معاونین، مدیران ستادی و کارشناسان عمرانی و فنی در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

در این نشست، پیرامون ایجاد فضای فیزیکی جهت استقرار دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای جدیدالورود به استان در مراکز سلامت‌محور گیلان گفت‌وگو و تبادل‌نظر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به تحویل یک دستگاه CT اسکن به مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور، بر ضرورت نصب و راه‌اندازی هر چه سریع‌تر آن جهت بهره‌برداری تأکید کرد.

آشوبی با اشاره به ورود یک دستگاه بونکر رادیوتراپی انرژی بالا در مرکز آموزشی درمانی رازی رشت، بر احداث و توسعه فضای فیزیکی جهت نصب این دستگاه تأکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین خواستار تمهید مقدمات و فراهم کردن زمینه لازم جهت تامین فضای فیزیکی برای نصب و راه‌اندازی دستگاه MRI در بیمارستان شهید حسین‌پور لنگرود  شد.

در این نشست، پیرامون احداث ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مجتمع دانشگاهی  سایت لاکان رشت و تمهید مقدمات جهت آغاز عملیات اجرایی آن تبادل نظر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز