خبرگزاری کار ایران

ضرورت توجه مسئولان و ارائه خدمات ویژه به بیماران ام اس در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۱۵۰

مدیرعامل انجمن ام اس MS گیلان گفت : در حال حاضر بیش از ۲ هزار بیمار ام اس استان نیازمند ارایه‌ی خدمات ویژه و توجه مسئولان هستند.

به گزارش ایلنا از رشت،مدیرعامل انجمن ام اس استان گیلان گفت: از مجموع ۲ هزار و ۷۰۰ بیمار مبتلا به ام اس در استان، بیش از هزار و ۹۰۰ نفر زن و ۸۵۰ نفر مرد هستند که ارایه‌ی خدمات مورد نیاز درمانی و توانبخشی به این بیماران مستلزم تعامل و همراهی دست اندرکاران دولتی و حاکمیتی با این نهاد حمایتی است.

مهرانه قطب زاده همچنین ارایه‌ی خدماتی، چون فیزیوتراپی، کاردرمانی و توانبخشی را همراه با ارایه‌ی مشاوره‌های روانشناسی و روانکاوی از الزامات اقدامات حمایتی مرتبط با بیماران ام اس دانست و افزود: این اقدامات در بستر همکاری و توجه جدی متولیان و دست اندرکاران دستگاه‌ها و نهاد‌هاست. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر تهیه‌ ویلچر، واکر و عصا از عمده‌ترین تجهیزات توانبخشی بیماران مبتلا به ام اس در گیلان است، اضافه کرد: خدماتی همچون ام آر آی از دیگر نیاز‌های این بیماران است که در حال حاضر فقط در بیمارستان پورسینای رشت ارایه می‌شود که بدلیل حجم بیماران و محدودیت ارایه خدمات به موقع، مشکلاتی برای بیماران ام اس وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز