خبرگزاری کار ایران

گیلان میزبان دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۶۳۵

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان گفت:۳۰ دستگاه و نهاد دولتی گیلان در جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت دارند.

به گزارش ایلنا از رشت،مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان گفت: ۳۰ دستگاه، نهاد مردمی و سازمان دولتی و عمومی برای برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان اعلام آمادگی کردند.

یاسر تقوی افزود: در پی انتشار فراخوان برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان سازمان ها، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد مهم کتابخوانی اعلام آمادگی کردند.
وی افزود: مدیران و مسئولان استانی با اختصاص امکانات مختلف و همکاری‌های لازم برای برگزاری دوره جدید جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان و جذب مشارکت مردمی اقدام می‌کنند.

تقوی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان تا اول تیر ماه فرصت دارند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند گفت: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی «www.samakpl.ir» و یا پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در این مسابقه بزرگ شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با بین اینکه ۳۰ دستگاه و نهاد و سازمان استان در مسیر برگزاری جشنواره حمایت‌های مالی و معنوی خود را اعلام کردند، گفت: اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان، صدا و سیمای مرکز گیلان، نمایندگی آستان قدس رضوی در گیلان، کانون جوانان رضوی استان گیلان، سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، شهرداری کلانشهر رشت، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، معاونت فضای مجازی سپاه (سراج)، سپاه قدس گیلان، بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان)، سازمان منطقه آزاد تجاری، صنعتی انزلی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و... از جمله این دستگاه‌ها هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز