خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه عکس لحظه‌های نور در قزوین برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۴۱۱

دبیر اجرایی نمایشگاه لحظه‌های نور گفت: تصاویر ثبت شده از استقبال و تشییع هشت شهید گمنام در استان قزوین در نمایشگاه عکس «لحظه های نور» به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایلنا، امیرحسین نظری با اشاره به برپایی نمایشگاه لحظه‌های نور اظهار کرد: نمایشگاه لحظه‌های نور با محوریت استقبال و تشییع شهید گمنام که همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در استان قزوین برگزار شد برپا می‌شود.

دبیر اجرایی نمایشگاه لحظه‌های نور ادامه داد: فراخوان این نمایشگاه پیش از استقبال از شهدای گمنام در خبرگزاری‌ها، فضای مجازی و صدا و سیمای استان قزوین انجام شد و در آن عکاسان قزوینی می‌توانستند با شرایط یاد شده در این رویداد هنری و فرهنگی شرکت کنند.

وی با بیان این نکته که هر فرد شرکت کننده می‌توانست ۵ فریم عکس از آثار تولیدی خود را به نمایشگاه ارسال کند گفت: در مجموع ۲٧٠ فریم عکس از ۲۵ عکاس به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شده است که در نهایت ٣٢ اثر از ۱۹ عکاس پس از بررسی‌های اولیه و داوری در این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد.

نظری یادآور شد: این نمایشگاه با همکاری حوزه هنری قزوین و اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی، سه شنبه ۲۰ دی ماه سال جاری ساعت ۱۸ در نگارخانه مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین افتتاح خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز