خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

فضای تبلیغی برخی شهرهای گیلان با سبک زندگی اسلامی فاصله دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۱۹۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه فضای بصری برخی شهرهای گیلان در شورای فرهنگ عمومی مورد نقد قرار گرفت، گفت: فضای تبلیغی و بصری برخی شهرها با سبک زندگی اسلامی فاصله دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا ثقتی در نشست هم اندیشی با کانون‌های تبلیغاتی گیلان، اظهار کرد: فعالیت کانون‌ها و مؤسسات هنری و تبلیغی در چارچوب قانون صورت گیرد.

وی قانونمندی را در کار فرهنگ و هنر بسیار ارزشمند خواند و افزود: نگاه قانون مداران در حوزه فرهنگ و هنر یک نوع کار الگویی و تبلیغ محور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت مؤسسات تبلیغاتی رسمی و دارای مجوز، بیان کرد: برخی سازمان‌ها و دستگاه‌ها تمایل چندانی در فعالیت با مؤسسات و کانون‌های تبلیغات دارای مجوز ندارند.

ثقتی با بیان اینکه فضای بصری برخی شهرهای گیلان در شورای فرهنگ عمومی مورد نقد قرار گرفت، گفت: فضای تبلیغی و بصری برخی شهرها با سبک زندگی اسلامی و دینی فاصله دارد.

وی با اشاره به لزوم تشکیل کارگروه تخصصی برای کانون‌های تبلیغاتی در گیلان، افزود: تشکیل کارگروه تخصصی در راستای مطالبه گری و پیگیری مشکلات و دغدغه‌های مؤسسات تبلیغاتی در گیلان نیاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز