خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از طرح‌های توسعه‌ای و شهرک‌های صنعتی منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۳۳۵

رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مدیران قضایی و مسئولان اجرایی از شهرک های صنعتی و پروژه های در حال ساخت منطقه آزاد انزلی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، با دعوت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی از مقامات قضایی استان، هیأتی به سرپرستی رییس کل دادگستری گیلان به همراه دادستان مرکز استان، رییس حفاظت و اطلاعات و معاون پیشگیری از جرم دادگستری با حضور در منطقه آزاد انزلی به همراه عیسی فرهادی رییس هیأت مدیره و مدیرعامل و اعضای شورای معاونین این سازمان از پروژه‌ها و طرح‌ها توسعه‌ای در محدوده منطقه آزاد بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید مدیرعامل سازمان روند عملیات اجرایی پروژه‌ها از قبیل طرح ملی اتصال راه آهن سراسری، شهرک صنعتی شماره ۳، اسکله رو رو و پروژه‌های بخش خصوصی شامل هتل و پارک آبی، پردیس فرهنگی و ورزشی، مرکز تفریحات دریایی را تشریح کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین خلیلی رییس کل دادگستری گیلان نیز درجریان بازدید از این پروژه‌ها خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی حامی توسعه در منطقه آزاد انزلی است و برای رشد سرمایه‌گذاری و کسب و کار در این منطقه کمک خواهد کرد.

وی تاکید کرد: با اتصال راه آهن به منطقه آزاد انزلی علاوه بر توسعه استان و این منطقه بستر لازم به منظور سرمایه‌گذاری فرصت اشتغال‌آفرینی مناسبی نیز ایجاد خواهد شد.

بررسی میزان پیشرفت فیزیکی، تامین مالی، مشکلات معارضین و زمان بهره برداری از طرح‌ها از دیگر موارد مطرح شده در این بازدیدها بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز