خبرگزاری کار ایران

دیداررئیس شورا و سرپرست شهرداری رشت با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۸۶۶

سرپرست شهرداری رشت به همراه محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت با سرخوش کرم زاده مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان گیلان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا بیان داشت : توسعه همه جانبه شهر به همکاری و همراهی مدیران ارشد استان با مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر وابسته است.

رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد : برای دستیابی به رفاه و توسعه شهری ، باید همه جانبه و تعاملی بیندیدشیم و برای رسیدن به این هدف نیازمند تعامل ، همراهی و همکاری همه مدیران استانی و شهرستانی هستیم.
 
وی افزود : در زمینه مدیریت و توسعه شهر باید از تک بعدی شدن ، پرهیز کرد و با کمک همه صاحب نظران و  مدیران استانی نسبت  به رفع مشکلات اساسی شهر اقدام کرد.
 
یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت تصریح کرد : رینگ ۹۰ متری و پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان دو پروژه‌ای است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باید اقدامات لازم جهت تسریع بخشی در اجرای این پروژه ها صورت  گیرد.
 
وی با تاکید بر وجود وجدان کاری و حس همدلی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری گیلان یادآور شد : کرم زاده در سمت و پست های قبلی خود همواره با شهرداری و مجموعه مدیریت شهری  همکاری و مساعدت لازم را داشته ، لذا امیدوارم در اجرای پروژه های توسعه ای شهر چون رینگ ۹۰متری، پارک لاکان و تالاب عینک از مساعدت و همراهی همیشگی کرم زاده برخوردار شویم.
 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز