خبرگزاری کار ایران

گیلان، آماده پذیرایی از ۳۰ هزار زائر خارجی اربعین حسینی / زائران پروتکل‌های بهداشتی را حتما رعایت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۶۴۶

استاندار گیلان به تدارک ویژه موکب‌های گیلانی برای میزبانی از زائران اربعین در کربلا اشاره کرد و گفت: گیلان آماده پذیرایی از حدود ۳۰ هزار زائر خارجی پیاده‌روی اربعین حسینی از طریق مرز آستارا است.

به گزارش ایلنا از رشت،اسدالله عباسی به پیش بینی ورود ۳۰ هزار زائر خارجی به گیلان در ایام اربعین اشاره و تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده آمادگی استقبال از این زوار آسیای میانه در استان مهیا و و مقدمات لازم برای این امر فراهم شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه تا زمان حاضر زائران خارجی وارد استان نشده اند، گفت: موکب‌هایی برای پذیرایی از آنان در مسیر ورود به گیلان مستقر و آماده شده است.

وی به انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای انتقال زائران خارجی از طریق مرز زمینی به مهران اشاره و خاطرنشان کرد: تا زمان حاضر ۱۲۰ دستگاه اتوبوس تدارک شده ضمن آنکه از ظرفیت مینی‌بوس‌ها و خودروهای سواری‌ نیز استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده تا زمان بازگشت زائران، اتوبوس ها و ناوگان حمل و نقلی استان به مرزهای خسروی و مهران اعزام شده و کار انتقال زوار را به خوبی انجام دهند.

وی در ادامه از زوار اربعین حسینی خواست تا قبل از اعزام، دُز یادآور واکسن کرونا را تزریق و در طول مسیر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و با توجه به گرمای هوا مراقبت های مربوطه برای جلوگیری از گرمازدگی را انجام دهند تا این سفر معنوی در سلامتی کامل سپری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز