خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

تقویت نظارت بر چرخه تولید تا توزیع در راستای برخورد با سودجویان / اهتمام جهادی مدیران برای بازگشت واحدهای راکد به عرصه تولید

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۳۱۶

استاندار گیلان با اشاره به وضعیت مطلوب استان در تامین کالاهای اساسی و لزوم تقویت نظارت بر چرخه تولید تا توزیع در راستای برخورد با سودجویان، گفت: مدیران برای بازگشت واحدهای راکد به عرصه تولید به صورت جهادی اهتمام ورزند.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی در بازدید از سیلوی ذخائر گندم استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور پایش مستمر میزان ذخیره کالاهای استراتژیک در استان از جمله گندم ، هر هفته جلسه ویژه ای برگزار می شود.

وی با بیان اینکه درباره تامین گندم و آرد در گیلان هیچگونه کمبودی وجود ندارد، تصریح کرد: این محصول به اندازه کافی در استان ذخیره شده و براساس برنامه توزیع می‌شود.
 
وی با بیان اینکه امسال میزان تولید گندم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته، افزود: سال گذشته شاهد تولید ۵ میلیون تن گندم در کشور بودیم که این رقم امسال به بالاتر از هفت میلیون تن رسیده و در پی آن واردات گندم نیز کاهش یافته است .
 
 عباسی به افزایش توزیع ۲۹ هزار کیسه آرد در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره و بیان کرد: باید مدیریت در جریان عرضه جدی تر باشد.
 
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: به منظور مقابله با سودجویان قاچاق آرد باید نظارت بر چرخه تولید تا توزیع آرد بیش از بیش تقویت شود.
 
نماینده عالی دولت در گیلان هدفمندی یارانه آرد و نان را طرحی برای کاهش قاچاق خواند و گفت: امیدواریم با راه اندازی سامانه مرکزی ، به زودی شاهد حذف پدیده شوم قاچاق آرد و نیز افزایش کیفیت نان باشیم.
 
وی همچنین از یک مجتمع صنایع چاپ و بسته بندی در رشت بازدید کرد و در جمع خبرنگاران گفت: با هدف حل مشکلات واحدهای راکد و نیمه فعال استان کارگروهی در استان تشکیل شده تا در جهت فعال سازی مجدد این واحدها بصورت جهادی اقدام شود.
 
 عباسی به خروج چند کارخانه و واحد تولیدی از رکود و فعالیت مجدد آنان اشاره کرد و افزود: به زودی شاهد افزایش واحدهای فعال در استان و به دنبال آن ایجاد اشتغال پایدار خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز