خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان عنوان کرد؛

مغفول ماندن برند شهر خلاق خوراک شناسی در رسانه های گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۷۶۸

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به مغفول ماندن برند شهر خلاق خوراک شناسی در رسانه های استان گفت: رسانه نقش هدایت گری و جهت دهی به افکار را دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا ثقتی امروز در همایش نقش رسانه در توسعه برند سازی شهر خلاق رشت اظهار کرد: رسانه نقش اساسی و اثرگذاری در هدایت گری و جهت دهی افکار عمومی دارد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه رویدادهای فرهنگی و اجتماعی افزود: فاتحان رویدادها باید از حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ماه‌های اخیر گفت: تلاش می‌کنیم جایگاه واقعی فرهنگ و هنر گیلان را احیا کنیم و تحقق این امر مستلزم همکاری و حمایت رسانه‌ها است.

ثقتی با اشاره به نامگذاری رشت به عنوان شهر خلاق خوراک بیان کرد: در برند سازی این عنوان بین المللی اقدام رسانه‌ای صورت نگرفته و نیاز است در معرفی آن تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی با تاکید بر معرفی مفاخر و هویت فرهنگی و اجتماعی گیلان افزود: سرمایه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی گیلان باید معرفی شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها رسالت سیاست گذاری و جهت دهی افکار عمومی دارند، گفت: رسانه‌های گیلان همیشه پای کار انقلاب بودند و در عین مطالبه گری و احصاء مشکلات، به تبیین و معرفی مفاخر فرهنگی و مذهبی می‌پردازند.

ثقتی با اشاره به اینکه رسانه‌ها تریبون‌های اثرگذار شهرهای کمتر توسعه یافته هستند، تصریح کرد: نقش و مسئولیت رسانه‌های محلی به مراتب سنگین‌تر از دیگر رسانه‌ها است.

وی از برگزاری اولین جشنواره هفته فرهنگ و هنر در آستانه اشرفیه خبر داد و اضافه کرد: گیلان سال‌ها مجری برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و مذهبی بوده و باید این جایگاه را دوباره به استان برگردانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز