خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

راه مقابله با استعمار ایجاد یک جریان مردمی مدافع حق در جهان است/ حذف

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۹۹۳

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه استعمار جدید به دنبال پشیمان کردن ملت‌های مستقل جهان است، گفت: راه مقابله با آنها ایجاد یک جریان مردمی مدافع حق در جهان است.

به گزارش ایلنا از رشت، امیرحسین قاضی زاده هاشمی امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در مصلای رشت با اشاره به ترور شخصیت‌های انقلابی توسط آمریکایی‌ها، گفت: ترور رهبری، شهید بهشتی و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری از جمله جنایت‌های آمریکا علیه ملت ایران است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه علت ترورهای اول انقلاب عدم تمایل آمریکایی‌ها به برپایی حکومت جمهوری اسلامی بود، افزود: تاریخ توسط رسانه‌های قلم به مزد و چهره‌های به ظاهر متشخص وابسته تحریف می‌شود لذا باید چرایی این حوادث برای مردم بازگو شود.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در طول این سال‌ها از هیچ روشی برای صدمه زدن به جمهوری اسلامی دریغ نکردند، بیان کرد: منطق زورگویان در عالم مانند منطق فرعون است و از هر روشی برای ذلیل کردن مردم جهان استفاده می‌کنند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به رسانه‌هایی که مدام چهره ایران را در جهان تخریب می‌کنند، تصریح کرد: این اقدامات برای این است تا چهره‌ای خشن و بی منطق از نظام صلح طلب جمهوری اسلامی به دنیا و حتی مردم ایران نشان دهند چرا که عزت ما آنها را به خشم آورده است.

قاضی زاده هاشمی عزت و اقتدار ملت ایران را ناشی از اعتقاد به خداوند و کلمه توحید دانست و عنوان کرد: مردم ایران همواره با ایمان و توکل به خداوند در برابر مستکبران و زورگویان ایستادند و در برابر هیچ فرعونی ذلیل نمی‌شوند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها از روی استکبار و وقاحت هر جنایتی را مرتکب می‌شوند اما ملت ایران را از داشتن حقوق خود مانند انرژی هسته‌ای محروم می‌کنند، بیان کرد: آمریکایی‌ها در کشور خود حقوق مردم را زیر پا می‌گذارند و هر جنایتی را مرتکب می‌شوند اما به دروغ جمهوری اسلامی را متهم به تضییع حقوق زنان و غیره می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه دریچه نگاه آمریکا به حقوق و علم ایجاد یک شبکه سلطه جهانی است، افزود: استعمار جدید نظام حقوقی بین المللی بوده که وابسته به استکبار جهانی است و اسم آن را سازمان ملل، آژانس بین المللی اتمی و اف ای تی اف گذاشتند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه مستکبران در پی پشیمان کردن ملت‌های مستقل و آزاده جهان هستند، تصریح کرد: راه مقابله با استعمار جدید ایجاد یک جریان مردمی مدافع حق در جهان است.

وی با اشاره به اینکه تمام شکست‌های ملت ایران در طول تاریخ ناشی از خیانت داخلی‌ها و نفوذی‌ها است، بیان کرد: پیروزی ملت ایران قطعی است اگر مراقب درون خود و نفوذی‌ها باشند و استحکام درونی قدرت داشته و استقامت کند نصرت الهی فرا رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز