خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت در جلسه کمیسیون حفاری شهرستان تاکید کرد‌؛

لزوم فعال شدن کمیسیون حفاری در بخشداری ها و شهرداری ها / پرهیز از طولانی شدن عملیات حفاری و ترمیمی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۸۵۶

فرماندار رشت با اشاره به اهمیت هماهنگی بین دستگاه‌ها برای جلوگیری از دوباره کاری، اتلاف وقت و اسراف اعتبارات در حفاری ها، اظهار داشت: برای رسیدن به این هدف باید کمیسیون های حفاری در سطح بخش‌ها و شهرداری ها فعال شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، حمیدرضا امام پناهی در جلسه کمیسیون حفاری شهرستان با اشاره به در پیش بودن تعطیلات تابستانی و افزایش مسافرت های داخل و خارج از استان، خاطرنشان کرد: مدیریت واحد و تعامل بین دستگاه‌ها در انجام حفاری ها، برای مدیریت موفق ترافیک از اهمیت بالایی برخوردار است.

امام پناهی با تاکید بر این مطلب که عدم اطلاع و ناهماهنگی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند آب و فاضلاب، توزیع برق، گاز، مخابرات، راهداری و شهرداری‌ها از برنامه ها و پروژه هایی که نیاز به حفاری دارند ضمن ایجاد مشکل برای مردم، موجب اتلاف بیت المال، حیف و میل اعتبارات، اسراف در هزینه ها، طولانی شدن زمان اتمام کار گردیده و ضروریست تا برای رفع این معضل، کمیسیون های حفاری در سطح بخشداری ها و شهرداری ها فعال و با تبادل اطلاعات و تعامل از تضییع حقوق مردم و تحمیل هزینه به بیت المال جلوگیری شود.

 فرماندار رشت با اشاره به اینکه طولانی شدن زمان عملیات حفاری و ترمیمی، موجب ایجاد مشکل و سلب آسایش مردم خواهد شد، گفت: ضروری است تا با تعامل بین دستگاه‌ها و رعایت موارد موثر در تسریع امور مانند ایمن سازی حین انجام پروژه، پر کردن نوار حفاری، حمل به موقع و ایمن نخاله، استفاده از علائم هشدار دهنده و راهنما در محل حفاری به خصوص در شب‌ها موجبات پرهیز از طولانی شدن عملیات حفاری و ترمیمی و جلب رضایت مردم را فراهم آورد.

وی ادامه داد: دستگاه های ذیربط در هماهنگی و تعامل با یکدیگر در موارد حفاری و ترمیمی اضطراری مانند ترکیدگی لوله آب با اقدام به موقع و ترمیم نوار حفاری موجبات رضایت عمومی را فراهم آورند.

 امام پناهی با اشاره به نقش ممتاز فرهنگی کتابخانه مرکزی واقع در خیابان حافظ و موقعیت مهم فلکه گاز در روان سازی ترافیک شهری، خواستار تسریع در صدور مجوزهای لازم حفاری برای گازرسانی به کتابخانه مرکزی و تکمیل قطعه باقیمانده از شبکه آبرسانی شهری در محدوده فلکه گاز گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز