خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه قدس گیلان:

پیشتازی گیلان در امر واکسیناسیون کرونا مرهون مشارکت بسیجیان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۷۱۱

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به پیشتازی در امر واکسیناسیون کرونا گفت: پاسداران، بسیجیان و گروه‌های جهادی به همراه کادر درمان در اجرای طرح واکسیناسیون در استان گیلان خوش درخشیدند.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار محمد عبدالله پور در جمع رئیس و اعضای بسیج جامعه پزشکی استان گیلان، با اشاره به اولویت بودن حوزه درمان در شرایط فعلی بیان داشت: کاهش و رفع مشکلات درمانی مردم در شرایط فعلی از اولویت‌هایی است که می‌بایست به آن توجه ویژه کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن از سوی مردم کمک شایانی در کنترل ویروس کرونا می‌کند، افزود: همه دستگاه‌ها و نهادها باید به کمک بخش بهداشت و درمان بشتابند.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی همگام با دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای خدمت به قشر آسیب پذیر جامعه گام برداشته است، تصریح کرد: کاهش هزینه‌های درمانی مردم به ویژه اقشار نیازمند بستر افزایش امید در جامعه را مهیا می‌کند.

سردار عبدالله پور با اشاره به خدمات بسیج جامعه پزشکی گفت: متخصصین بسیج جامعه پزشکی با حضور در مناطق محروم و ویزیت رایگان بیماران، توزیع داروی رایگان و همچنین برپایی اردوهای درمانی صحرایی به رسالت خود در این حوزه عمل می‌کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جهادگران گیلانی در ایام کرونا دوشادوش پرستاران و پزشکان برای کمک به بیماران گام برداشتند، افزود: از تلاش‌های شبانه روزی و بی منت گروه‌های جهادی، بسیجیان و پاسداران قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به پیشتازی استان گیلان در امر واکسیناسیون کرونا بیان کرد: پاسداران، بسیجیان و گروه‌های جهادی به همراه کادر درمان در اجرای طرح واکسیناسیون در استان گیلان خوش درخشیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز