خبرگزاری کار ایران

۱۵ هزار گیلانی در طرح بیمه سلامت ثبت‌نام کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۶۳۹

معاون اجتماعی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی ها ۲۰۰ هزار گیلانی فاقد پوشش بیمه‌ای، گفت: از ابتدای شروع طرح تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر شناسایی و نام نویسی شده اند.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ مرتضی نورسته در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت بیمه در بین اقشار مختلف، بیان کرد: در راستای اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و به منظور تحت پوشش قرار دادن افراد فاقد بیمه، طرح بیمه سلامت در دستور کار سپاه قدس گیلان قرار گرفت.

معاون اجتماعی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این استان در اجرای طرح‌های حوزه سلامت پیشگام است، افزود: اجرای طرح سلامت با مشارکت بسیجیان و گروه‌های جهادی در استان در حال اجرا بوده و گیلان پیش قراول اجرای این طرح می‌باشد.

وی با بیان اینکه طبق بررسی‌های انجام شده بیش از ۲۰۰ هزار گیلانی فاقد پوشش بیمه‌ای هستند، تصریح کرد: از ابتدای شروع طرح تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر شناسایی و نام نویسی شده‌اند و روند شناسایی و ثبت نام، تا پایان اجرای طرح ادامه دارد.

نورسته در توضیح جزئیات طرح بیمه سلامت سپاه گفت: افراد پس از نام نویسی و تحت پوشش قرار گرفتن از مزایایی همچون رایگان شدن ۷۰ درصد هزینه‌های سرپایی و ۹۰ درصد هزینه‌های بیمارستانی برخوردار می‌شوند.

وی افراد می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های بسیج، نواحی سپاه و گروه‌های جهادی و همچنین دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت نام در طرح بیمه سلامت اقدام کنند.

نورسته افزود: با اشاره به اینکه در طرح مذکور کاهش هزینه‌های درمانی بخش پزشکان متخصص نیز در نظر گرفته شده است بیان کرد: در این طرح بسیجیان و گروه‌های جهادی از طریق مراجعه حضوری در منازل افراد و یا تماس تلفنی اطلاعات افراد بدون بیمه را دریافت می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز