خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت خبر داد؛

طراحی سامانه‌ای برای ارائه آثار هنرمندان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۵۴۳

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت گفت:کمیسیون فرهنگی شورا، شهرداری رشت را ملزم کرده تا سالانه از همه فعالان حوزه فرهنگ، هنر و ادب رشت در مناسبت‌های مختلف تقدیر کند تا بدین وسیله تدارک چنین برنامه‌هایی به ویژه در مدیریت شهری نهادینه شود.

به گزارش ایلنا از رشت، نادر حسینی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت، توانمندی هنرمندان گیلانی را بسیار زیاد و قابل توجه خواند و اظهار داشت: متاسفانه زیر ساخت‌های ما در بخش فرهنگی به شایستگی فراهم نشده و زیبنده هنرمندان‌مان نیست. بنابراین باید حمایت‌ها را در این بخش هر طور که می‌توانیم افزایش دهیم.

 
حسینی رویکرد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان را مورد تقدیر قرار داد و اضافه کرد: هنرمندان فهیم ما به رغم همه کمبودها و نواقص به موفقیت‌های خود ادامه دادند اما وظیفه ما این است که از حمایت آنها دریغ نکنیم و در جهت تقویت زیرساخت‌های فرهنگی برنامه‌ریزی کنیم.
 
وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت در حال رقم خوردن است، گفت: کمیسیون فرهنگی شورا، شهرداری رشت را ملزم کرده تا سالانه از همه فعالان حوزه فرهنگ، هنر و ادب رشت در مناسبتهای مختلف تقدیر کند تا بدین وسیله تدارک چنین برنامه‌هایی به ویژه در مدیریت شهری نهادینه شود.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای  شهر رشت از طراحی سامانه‌ای با کمک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد و در تشریح بیشتر این موضوع عنوان کرد: با استفاده از این سامانه اطلاعات، مشخصات، توانمندی‌ها، آثار و موفقیت‌های هنرمندان برای همگان قابل دسترسی و مشاهده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز