خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم لاهیجان در گفت و گو با ایلنا:

هیچ پولی به چایکاران پرداخت نشده است / گلایه کشاورزان از بدقولی مسوولان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۸۳

با وجود اینکه اعتبار لازم برای پرداخت مطالبات چایکاران تامین شده اما هنوز کشاورزان هیچ دریافتی نداشته‌اند.

ایلنا: با گذشت حدود ۲۰ روز از زمان وعده پرداخت مطالبات چایکاران هنوز این پرداخت‌ها عملیاتی نشده است.

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران گفت: علیرغم وعده وزیر جهاد کشاورزی و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور مبنی بر پرداخت طلب چایکاران ظرف مدت ۱۰ روز، هنوز هیچ پولی به کشاورز پرداخت نشده است.

این عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به گله‌مندی کشاورزان از بدقولی مسوولین افزود: طبق قانون نباید فاصله‌ای بین خرید محصول و پرداخت مطالبه باشد که تاکنون رعایت نشده است در حالی که قانون و اعتبار لازم برای پرداخت مطالبات موجود است اما اکثر مواقع با پرداخت بخشی از طلب، کشاورزان را دچار سرگردانی می‌کنند.

وی در خاتمه تاکید کرد: با وجود اینکه اعتبار لازم برای پرداخت مطالبات چایکاران تامین شده اما هنوز کشاورزان هیچ دریافتی نداشته‌اند.

یادآور می‌شود؛ طی جلسه‌ای که نیمه اول مهر ماه با حضور وزیر جهاد کشاورزی، استاندار گیلان و نمایندگان استان‌های چای خیز برگزار شده بود مقرر شده بود با تخصیص ۶۰ میلیارد تومان یارانه خرید برگ سبز چای از یک هفته تا ۱۰ روز پس از زمان اعلام یعنی ۱۰ مهر ماه باقیمانده مطالبات چایکاران پرداخت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز