خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور بر برخورد شدید با تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات تأکید کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۳۱۹

دادستان کل کشور با بیان اینکه طبق قانون تغییر کاربری باغات و اراضی کشاورزی ممنوع است و باید به شدت با آن برخورد شود تأکید کرد که مسئول پیشگیری از این تخلف اداره جهاد کشاورزی است و نیروی انتظامی و دادستان ها نیز موظفند همکاری لازم را صورت دهند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه طبق قانون تغییر کاربری باغات و اراضی کشاورزی ممنوع است و باید به شدت با آن برخورد شود تأکید کرد: مسئول پیشگیری از این تخلف اداره جهاد کشاورزی است و نیروی انتظامی و دادستان ها نیز موظفند همکاری لازم را صورت دهند.

به گزارش ایلنا از گرگان، آیت ا… سید ابراهیم رئیسی در مراسم تودیع و معارفه دادستان مرکز استان در گرگان، یکی از مسائل اصلی استان را سیل و تخریب های ناشی از آن دانست و افزود: بر هم زدن اکوسیستم منطقه، نابودی جنگل و تبدیل اراضی کشاورزی به ویلا بر این تخریب دامن زده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان داشت: امروز به برکت خون شهدا مردم ایران اسلامی بصرت پیدا کردند و امریکا و ایادی آن را بخوبی می شناسند و می دانند اگر آمریکا یک روز داعش را ایجاد می کند و یک روز می خواهد آن را نابود کند با هدف تروریسم و حمایت از آن انجام شده است.

همچنین در این مراسم عباس پوریانی دادستان تودیع شده شهرستان گرگان با اشاره به دوران خدمت خود در این زمان، گفت: از بهمن ماه۱۳۸۱ تا به امروز که به عنوان دادستان گرگان فعالیت کردم، نگاهی جز حل مشکلات مردم نداشتم و سعی کردم با مردم صادقانه و به دور ازدروغ رفتار کنم.

وی مهمترین مسائل مورد توجهش را پس از رضایت خداوند متعال، اعمال قانون دانست و تاکید کرد: همواره در طول این سالها تلاش کردم موضوعاتی چون صداقت با مردم، احترام حتی به متهمان، برخورد قاطع با مجرمان حرفه ای، مبارزه با فساد اداری، پیشگیری از وقوع جرم، کوتاه کردن مسیر رسیدگی به پرونده ها در دادسراها، تعامل با دستگاه ها، پرهیز از تجسس در زندگی خصوصی مردم و ایجاد نگاه صمیمانه در دادستانی را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهم.

مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان گرگان با معارفه حجت الاسلام و المسلمین حقّی ادامه پیدا کرد و ایشان در سخنانی با تاکید بر توسعه اقتصادی استان و تشکیل شورای امنیت اقتصادی اظهار کرد: باید به لحاظ قضایی از سرمایه گذاران حمایت شود و با شجاعت و البته حمایت مقامات عالی استانی دست کسانی که به سوی اراضی ملی دراز شده کوتاه شود.

وی افزود: اجرای احکام در کنار دادرسی مناسب و نیز فعالیت هر چه بیشتر در زمینه پیشگیری و البته ارتقا استان در خصوص وضعیت قضایی از جمله نیازهایی است که تلاش می کنیم سرلوحه فعالیت های خود قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز