خبرگزاری کار ایران

در شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان انجام شد:

تجهیز شماره برداران به دستگاه کارت خوان سیار

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۵۳۳

در راستای تکریم ارباب رجوع و پرداخت غیر حضوری قبوض برق، شماره برداران در شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان به دستگاه کارت خوان سیار مجهز شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و پرداخت غیر حضوری قبوض برق، شماره برداران در شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان به دستگاه کارت خوان سیار مجهز شدند.


به گزارش ایلنا از گرگان، قاسم شهابی گفت: این اقدام در راستای تکریم ارباب رجوع، افزایش پرداخت های غیر حضوری و به تبع آن کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری مشترکان، افزایش وصول مطالبات و نیز ارائه بهتر خدمات به مشترکان برق صورت گرفته است.


وی گفت: در اجرای فاز اول این طرح، ۳۳ دستگاه کارتخوان سیار در اختیار شماره برداران این شرکت در سطح استان قرار گرفته است که با توجه به تعداد ۱۲۵ شماره بردار شرکت توزیع برق گلستان، ۲۵ درصد از این شماره برداران به این دستگاه مجهز شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان افزود: با اجرای این طرح مشترکین می توانند هنگام مراجعه شماره برداران این شرکت نیز نسبت به پرداخت قبوض برق خود از طریق این دستگاه های کارت خوان اقدام کنند.

شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان ۱۵ مدیریت توزیع و ۶۱۸ هزار مشترک دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز