خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان:

بخش صنعت از ظرفیت های جامعه کارگری استفاده نماید

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۹۱۷

اگر از ظرفیت های جامعه کارگری در بخش صنعت استفاده شود مطمئنا بخش صنعت بهره خوبی خواهد برد / توزیع عادلانه ثروثو افزایش قدرت چانه زنی در مسیر توسعه کشور در گروی توسعه تشکلات است.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: استفاده از نیروهای بومی، کارشناس و متخصص از مهمترین اقدامات و برنامه های دولت تدبیر و امید و وزارت خانه تعاون، کار و رفاه احتماعی محسوب می شود.

امرالله عباسی در دیدار تشکلات کارگری با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان ضمن تاکید بر تداوم این دیدارها گفت: تشکلات کارگری جلسات را طوری مدیریت نمایند که از خروجی جلسات کارگران منتفع شوند.

وی پیشاپیش ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار وکارگر از تشکلات خواست با برنامه منظم هفته کار و کارگر را باشکوه تر از سالهای قبل برگزار نمایند و در ادامه افزود: باید به سمتی حرکت نمائیم که برخلاف سالهای گذشته هفته کار و کارگر توسط تشکلات مدیریت شود و دستگاههای اجرایی را با پتانسیل های موجودشان جهت ارائه خدمت به کارگران بسیج نمایند.

عباسی توسعه تشکلات کارگری و کارفرمایی و تعاونی ها را در کمک به توسعه استان و کشور موثر دانست و گفت: توزیع عادلانه ثروثو افزایش قدرت چانه زنی در مسیر توسعه کشور در گروی توسعه تشکلات است.

وی ظرفیت های جامعه کارگری استان را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: اگر هم افزایی در بین جامعه کارگری وجود داشته باشد می توان افق روشنی برای آنها تصور کرد.

این مقام مسئول در ادامه خطاب به مدیر عامل شهرک های صنعتی گلستان گفت: اگر از ظرفیت های جامعه کارگری در بخش صنعت استفاده شود مطمئنا بخش صنعت بهره خوبی خواهد برد.

عباسی از تشکلات کارگری خواست توانمند سازی کارگران را از اولویت های خود قرار دهند و در ادامه اذعان داشت: در سالهای گذشته بدلیل اینکه انتخاب مدیران بر اساس ضابطه نبوده و رابطه ها بیداد می کرده، فضای تفرقه بیانداز و حکومت کن در جامعه بیداد می کرد که امیدواریم با مشی دولت تدبیر و امید این اتفاقها ریشه کن شود.

وی در پایان ضمن تشریح برنامه های هفته کار و کارگر از شوراهای اسلامی کار به عنوان بازوان کارفرماها یاد کرد و گفت: افزایش شوراهای کارگری در واحد های می تواند تشکلات را قوی تر و در کمک رسانی به صنعت مصمم تر نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز