خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

دغدغه اصلی ما رونق تولید و اشتغال در استان است

کد خبر : ۱۵۹۶۱۳

توسعه صنعتی، معدنی و تجاری استان قطعا زمینه ساز رشد و توسعه سایر بخشها نیز خواهد شد و علاوه بر رونق اقتصادی، زمینه اشتغال بسیاری از جوانان جویای کار جامعه را نیز فراهم خواهد نمود.

حسینقلی قوانلو در جلسه بررسی وضعیت معادن استان گلستان که با حضور جمعی از معدنکاران استان در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان برگزار گردید با بیان مطلب فوق افزود: توسعه صنعتی، معدنی و تجاری استان قطعا زمینه ساز رشد و توسعه سایر بخشها نیز خواهد شد و علاوه بر رونق اقتصادی، زمینه اشتغال بسیاری از جوانان جویای کار جامعه را نیز فراهم خواهد نمود و به همین سبب ما با حمایت مسئولین استان تمام تلاش خود را جهت تحقق این هدف به کار خواهیم بست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با اشاره به نیاز ۲ میلیون تنی کشور به ذغالسنگ و همچنین اشتغالزایی بالای معادن ذغالسنگ بعنوان یک مزیت مهم گفت: یکی از مهمترین برنامه های ما در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان توسعه معادن ذغالسنگ در استان است و در این مسیر آمادگی هرگونه همکاری با معدنکاران در جهت رفع مشکلات و موانع پیش روی توسعه این بخش را داریم.

وی همچنین درخصوص ایمنی معادن و توجه به نیروی انسانی شاغل در معادن نیز گفت: ایمنی در معادن ذغالسنگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و لازم است معدنکاران توجه ویژه ای به این بحثدر فعالیتهای خود داشته باشند، زیرا کوچکترین غفلت در این بخش می تواند موجبات آسیب کارگران زحمت کش در این معادن را فراهم نماید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از معدنکاران استان درخواست نمود تا بصورت منظم در پایان هر ماه گزارش کاملی از آمار تولید خود را به این سازمان ارائه نمایند.

گفتنی است در این جلسه معدنکاران استان به بیان مشکلات موجود در این بخش پرداختند که رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از آمادگی سازمان متبوعش جهت رفع تمامی این مشکلات خبر داد و قول مساعد داد تا با برگزاری نشستهای مشترک با مسئولین مرتبط نسبت به رفع موانع تولید ذغالسنگ در استان اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز