خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز گلستان:

علیرغم محدودیت‌های مالی سال ۹۲ هیچ یک از پروژه‌ها متوقف نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۰۴۸

در سال گذشته علیرغم محدودیت‌های موجود خوشبختانه با مساعدت پیمانکاران عزیز به‌عنوان بازوی توانمند شرکت هیچ یک از پروژه های گازرسانی متوقف نشده و این عزیزان نهایت همکاری را با این شرکت داشتند.

در جلسه هم اندیشی نماینده مردم شهرستان‌های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت گاز گلستان و پیمانکاران گاز، عزم جدی و همکاری و همیاری پیمانکاران مجری پروژه‌ها در بخشهای مختلف اجرایی مورد توجه و تاکید قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از گرگان، در این نشست صمیمی مدیر عامل گاز گلستان ضمن خیر مقدم به مدعوین، هدف از این نشست را تبریک سال نو و تقدیر از تلاش و همراهی ارزشمند پیمانکاران در تحقق اهداف شرکت در زمینه توسعه گاز رسانی و خدمات رسانی خوانده و بر استمرار تعاملات فی مابین تاکید کرد.

وی افزود: در سال گذشته علیرغم محدودیتهای موجود خوشبختانه با مساعدت پیمانکاران عزیز بعنوان بازوی توانمند شرکت هیچ یک از پروژه‌های گازرسانی متوقف نشده و این عزیزان ‌‌نهایت همکاری را با این شرکت داشته‌اند.

در ادامه نماینده شهرستانهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن ابراز خرسندی از توفیق حضورش در جمع صمیمی پیمانکاران شرکت گاز گفت: چند سالی است که توسط رهبر فرزانه انقلاب نامگذاری سال‌ها بصورت ویژه بیشتر به بحثاقتصادی اشاره دارد.

عیسی امامی افزود: با توجه به نامگذاری انجام شده هدف مشخص شده و باید در سال جاری با عزم ملی هم در بعد اقتصادی و هم در بعد فرهنگی شاهد تحولات جدی باشیم و با درک درست از فضای کشور همراه با پتانسیل‌ها و ظرفیتهای موجود و منابع انسانی مستعد بتوانیم در اجرای سیاستهای ابلاغی رهبر فرزانه تلاش نمائیم.

وی تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که امروز یک جنگ اقتصادی شروع شده و این اتفاق برای پیمانکاران محسوس‌تر است زیرا اجرای پروژه‌ها یک کار اقتصادی است که می‌تواند با تدارک تمهیداتی خاص به اقتصاد کشور کمک کند.

امامی در ادامه افزود: لازمه تلاش اقتصادی فرهنگ اقتصادی است بنابراین برای موفقیت در این امر باید از لحاظ فرهنگی نیز آماده باشیم و فضا را با گفتمان سازی مناسب مهیا نموده و با مسئولیت پذیری که گام اول این حرکت بزرگ است به تعهد خود عمل نمائیم.

نماینده شهرستانهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در پایان با قدر دانی از زحمات مدیران و کارکنان شرکت گاز و پیمانکاران در راستای فعالیت‌های اجرایی استان بویژه توسعه گاز رسانی اظهار داشت: خیلی از امورات را می‌توان به صورت صنفی انجام داد و اگر ظرفیتهای صنفی در کنار هم قرار بگیرند می‌توانند هلدینگی باشند برای ظرفیتهای مناسب‌تر و ما نیز در این راه با تمام وجود در کنار شما هستیم و در حد توان به شما کمک خواهیم کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز