خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان بمناسبت روز روابط عمومی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۷۶۹

 مدیر کل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری گلستان روز و هفته ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش ایلنای گلستان، متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از ارکان زندگی در عصر حاضر ارتباط و داشتن روابطی سالم و برنامه ریزی شده با اطرافیان است و بی تردید میزان این روابط و ارتباطات تاثیر مستقیمی در جوامع بشری  دارد.

نامگذاری روز و هفته ارتباطات و روابط عمومی در جمهوری اسلامی ایران نشان از اهمیت این مقوله در نگاه تصمیم سازان دارد.

خوشبختانه دولت سیزدهم و شخص ریاست جمهور توجه ویژه ای را به روابط عمومی ها به عنوان منعکس کننده اقدامات و برنامه ها داشته اند و منبعث از ایشان استاندار گلستان نیز به عنوان یکی از حامیان اصلی روابط عمومی و شبکه اطلاع رسانی شناخته می شوند.

در شرایطی که به مدد دولت جهادی، انقلابی و مردمی سرزمین برادری به کارگاهی از اقدامات عمرانی تبدیل گردیده،  تردید نیست حمایت از روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی می تواند زمینه انعکاس بهتر خدمات را به دنبال داشته باشد.

اینجانب ضمن تبریک روز و هفته ارتباطات و روابط عمومی از تلاش تمامی دوستان گرامی در روابط عمومی های دستگاه ها، ارگان ها، سازمان های استان تقدیر می نمایم و امیدوارم در سال ۱۴۰۳ بتوانیم گامی موثر در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی برداریم و ظرفیت های گلستان را به معنای واقعی به همگان بشناسانیم.

علی متکی

 مدیرکل روابط عمومی ، تشریفات و امور بین الملل استانداری گلستان

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز