خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در گلستان در پی درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۰۹۴

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان  در پیامی درگذشت فقیه ارزشمند آیت الله موسوی بجنوردی  را به حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید حسن خمینی تسلیت گفت.

به گزارش ایلنای گلستان، متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید حسن خمینی دامت افاضاته

خبر درگذشت فقیه ارزشمند و صدیق ارجمند مرحوم آیت اله آقای حاج سید محمد موسوی بجنوردی(ره) موجب تأثر و تألم شدید شد.

آن مرحوم که از بیت رفیع سیادت و فقاهت به شمار می‌رفت ، خود نیز از عالمان برجسته‌ای بود که سال‌ها در حوزه علمیه نجف و قم از محضر اساتید بزرگ به خصوص حضرت امام خمینی (ره) بهره‌ها برده و مورد علاقه و اعتماد آن حضرت بودند و شاگردان بسیاری در حوزه و دانشگاه تربیت کردند. صفا و صمیمیت و اخلاق نیکوی آن عزیز هیچ‌گاه از یادها نخواهد رفت.

بدینوسیله مصیبت وارده را به جنابعالی و همسر مکرمه آن مرحوم و فرزندان گرامی و نیز برادر دانشمند ایشان جناب آقای سید محمد کاظم موسوی بجنوردی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و حشر با اولیای خود و صبر جمیل و اجر جزیل برای همه بازماندگان به خصوص جنابعالی مسئلت می‌نمایم.

سید کاظم نور مفیدی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز