خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

ایران اسلامی یکی از قطب‌های نظم جدید بین المللی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۶۴۲

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: دشمنان قسم خورده ایران و در راس آن آمریکا همواره به دنبال وارد کردن آسیب به کشور ما هستند و از طراحی توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوتاه نیامده و نخواهد آمد، اما باید بدانند که ایران اسلامی یکی از قطب‌های نظم جدید بین المللی خواهد بود.

به گزارش ایلنای گلستان، سردار احد کریمخانی امروز در مراسم گرامیداشت نهم دی در مصلی وحدت گرگان گفت: از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی ایران همواره شاهد تقابل ۲ جبهه حق و باطل بودیم که جبهه باطل به سرگردگی استکبار و در راس آن آمریکا از طراحی توطئه برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نبودند و تلاش کردند جمهوری اسلامی را سرنگون کند.

او ادامه داد: از آغاز به ثمر نشستن انقلاب اسلامی هر زمان که حرکت نظام در مسیر رو به جلو بود و برای رشد و توسعه کشور قدم برمی داشت دشمن فتنه و آشوبی را طراحی می‌کرد و ما باید برای خنثی کردن این توطئه‌ها با بصیرت و هوشیار باشیم.

سردار کریمخانی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب طراحی اصلی دشمن برای سرنگونی نظام است، اما افق روشنی برای نظام وجود دارد و ما باید مراقب باشیم دشمن ما را دلسرد نکند.   

وی ادامه داد: دشمن برای ایجاد فضای یاس و ناامیدی، سلب امنیت از طرفداران نظام، بی حرمتی به بانوان محجبه، ایجاد آشوب‌ها و اغتشاشات محله محور، تحریک قومیت‌ها و تجزیه کشور برنامه ریزی کرده بود، اما ملت این فضا را تحمل نکرد و برای خاموش کردن آشوب فتنه نهم دی سال ۸۸ وارد صحنه شد و حماسه‌ای بی نظیر خلق کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات یازدهم اسفند تاکید کرد: مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت ۴ راهبرد مهم در این انتخابات است و وظیفه ما خلق یک مشارکت موثر به عنوان پشتوانه در مناسبات بین المللی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز