خبرگزاری کار ایران

مدیر موکب علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) استان:

۲۲۰ نفر از خادمان موکب علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) گلستان به عراق اعزام شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۲۴۴

مدیر موکب علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) استان گلستان گفت: در روز گذشته ۲۲۰ نفر از خادمان موکب علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) گلستان به عراق اعزام شدند و به مدت ۲۰ روز به زائرین اربعین حسینی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

به گزارش ایلنای گلستان، رضا جعفری اظهارکرد: خادمان این موکب با ۳۰ دستگاه کامیون به شهر کربلا شارع بغداد، عمود هشت، شهرک العباس(ع) اعزام شدند و به مدت ۲۰ به زائرین امام حسین (ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: در ماه تابستان قرار داریم و یک دستگاه شربت‌ساز، یک دستگاه یخ‌ساز، تعداد زیادی کولرآبی و اسپیلت، سه دستگاه ژنراتور تولید برق به این منطقه اعزام کردیم.

جعفری بیان کرد: این موکب در شبانه روز ظرفیت اسکان ۵ هزار زائر را دارد و روزانه ۱۵ هزار پرس غذای گرم در سه وعده صبحانه، ناهار و شام بین زائرین امام حسین(ع) توزیع می کند. همچنین تعداد ۱۵ نفر پزشک و پرستار آقا و خانم حضور دارند.

وی افزود: برای برطرف شدن کمبود آب در این منطقه مذاکراتی انجام دادیم که قرار شد شبانه‌روز ۱۰ هزار لیتر آب شرب به ما اختصاص دهند و همچنین مردم آن منطقه همکاری خوبی با ما دارند و اگر امکاناتی بخواهیم دراختیار ما می گذارند. 

وی خاطر نشان کرد: موکب علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) گلستان بزرگترین موکب شمال کشور محسوب می شود وخدمات آن فقط محدود به اربعین حسینی نیست. در سیل سال ۱۳۹۸، طرح همدلی و مواسات، اجرای طرح  هبه و درایام کرونا برای تولید ماسک این موکب خدمات شایانی به جامعه ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز