خبرگزاری کار ایران

آیین تجلیل از بازنشستگان نمونه تأمین اجتماعی گلستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۴۱۶

آیین تجلیل از بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی استان گلستان با حضور غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس و روسای کانون های بازنشستگان و بازنشستگان نمونه استانی در محل اداره کل تامین اجتماعی استان گلستان برگزار شد.

به گزارش ایلنای گلستان،هادی نودهی مدیرکل تامین اجتماعی گلستان در این آیین گفت: سازمان تامین اجتماعی بر اساس آموزه های دینی و برای تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان اقدام به جمع آوری و کسب اطلاعات از بازنشستگان در زمینه و فعالیت های مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی کرده و با ارزیابی این فعالیت ها ، بازنشستگان شایسته را انتخاب و از آنان تقدیر می‌کند.

وی با اشاره به معیارهای انتخاب بازنشستگان نمونه بیان کرد: موفقیت فرزندان در رقابت‌های فرهنگی، علمی و ورزشی، پژوهش‌های علمی و کاربردی، پیشرفت‌های تحصیلی دانشگاهی در دوران بازنشستگی، موفقیت در رقابت‌های علمی، فرهنگی و ورزشی در دوران بازنشستگی، تربیت فرزندان شایسته،کار آفرینی وایجاد اشتغال در دوران از کار افتادگی از جمله معیارهای انتخاب بازنشستگان و ازکارافتادگان نمونه استان قم است.

وی تصریح کرد: بازنشستگان سرمایه‌های اجتماعی و گنجینه‌های ماندگاری هستند که تلاش خستگی ناپذیر آنان در سالیان خدمت صادقانه در اذهان جامعه باقی می‌ماند.

نودهی بیان کرد: تکریم و تجلیل از مقام بازنشستگان به عنوان اسوه‌های تجربه و خردورزی و از کارافتادگان کلی که در عرصه کار و تولید سلامت جسمانی خود را از دست داده‌اند و همچنین همسران بازمانده که الگوی صبر و متولیان تربیت فرزندان شایسته در جامعه هستند نشأت گرفته از آموزه‌های دینی ما است.

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان افزود: امسال 5 بازنشسته و همسر بازمانده انتخاب و در این آیین از آنان تقدیر شد.

در این آیین  ولی الله کوشککی ، مجتبی مسلمی پور ، ابوالحسن جعفری ، محمد تقی ابراهیمی به عنوان بازنشستگان نمونه و خانم فرحناز مصدق به عنوان همسر بازمانده نمونه کارگری معرفی و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از آنان تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز