خبرگزاری کار ایران

فعالیت ۱۴ واحدکشتارگاه طیور مرغ درگلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۷۱۸

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در گلستان ۱۴واحد کشارگاه طیور مرغ در حال فعالیت می باشد که هر شب ۶۰۰ تن گوشت مرغ را برای مصارف داخل استان و سایر استانها اماده سازی و بر اساس ضوابط این محموله ها را برای سایر استانها ارسال می کنند.

به گزارش ایلنای گلستان، علی‌اصغر اصغری گفت: طرح نظارتی کشتارگاههای طیور و جلوگیری از نقض قوانین در واحدهای تولید کننده تخم مرغ در سطح استان گلستان با همکاری سازمان جهاد کشاورزی ودراستای مصوبات کارگروه امنیت غذایی استان توسط عوامل نظارتی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان با استفاده از ظرفیت دسترسی به اطلاعات سامانه جامع تجارت وهمچنین سامانه جامع انبارها اجرا می گردد.

وی گفت: طرح نظارت بر کشتارگاه‌های طیور استان گلستان از 15 بهمن ماه سالجاری اجرا واین طرح با مشارکت دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، انجمن صنفی کشتارگاه‌های طیور و بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان بصورت شبانه در فرایند کشتار نظارت خواهند نمود و واحدهای متخلف از قوانین برخورد خواهند داشت.

وی افزود: این طرح با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و با تاکید بر مواردی از قبیل درج قیمت مصرف کننده بر روی بسته بندی‌ها، الزام صدور فاکتور توسط کشتارگاه‌ها و رعایت قیمت تمام شده اجرا می شود.

وی گفت : در استان گلستان 14 واحد کشارگاه طیور مرغ در حال فعالیت می باشد که هر شب 600 تن گوشت مرغ را برای مصارف داخل استان و سایر استانها اماده سازی و بر اساس ضوابط این محموله ها را برای سایر استانها ارسال می کنند.

وی تأکید کرد: عدم همکاری با بازرسان، گزارش اطلاعات نادرست، عدم درج قیمت مصرف کننده، عدم صدور فاکتور به مشتریان و اخذ هرگونه مبالغ اضافی تحت هر عنوان توسط این مراکز تخلف محسوب می‌شود و در صورت مشاهده ضمن تشکیل پرونده با متخلفان برابر قانون رفتار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز