خبرگزاری کار ایران

پرداخت 6985 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۹۳۶

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت: حدود 6985 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی گلستان پرداخت شده است که از این حیث گلستان در جایگاه هشتم کشور قرار دارد.

به گزارش ایلنای گلستان، حسین طلوعیان در پانصد و چهارمین جلسه کارگروه رونق تولید استان اظهارکرد : از محل اعتبارات رونق تولید سال 1400 یعنی از ابتدای مرداد ماه سالجاری تا کنون درخواست 307 واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت دریافت 31739 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل ارسال شده است.

وی گفت : از کل واحد‌های معرفی شده به بانکها تا کنون تعداد 126 واحد‌ تولیدی استان حدود 6985 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.

به گفته طلوعیان ، از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی نیز تاکنون درخواست تسهیلات 292 واحد تولیدی استان جهت دریافت 12016 میلیارد ریال در کارگروه مصوب و جهت پرداخت به بانک‌های استان ارسال شده که 67 واحد 2106 میلیارد ریال تسهیلات این بخش را دریافت کرده اند.

وی افزود : در حال حاضر استان گلستان در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید در جایگاه هشتم کشور و در حوزه پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی در جایگاه چهارم کشور قرار دارد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز