خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۰۷۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با کرونا در اختیار ستاد پشتیبانی مقابله با این ویروس در استان قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج ، عزیز فیلی در نشست کمیته پشتیبانی ستاد مبارزه با کرونا اظهار داشت: همه ادارات، نهادها، موسسات دولتی و غیردولتی، بانک ها و دانشگاه ها از امروز ۲۰ اسفندماه ۹۸ تا پایان هفته جاری موظفند نسبت به تامین ژل ضدعفونی کننده، دستکش یکبار مصرف، ماسک و الکل برای کارکنان و ارباب رجوع های خود اقدام کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: در خصوص تامین این تجهیزات هیچ توجیهی از مدیران پذیرفتنی نیست.

وی بیان کرد: شهرداری های ۱۸ گانه استان موظفند به وسیله آب ژاول در ۲ مرحله در طول شبانه روز نسبت به ضدعفونی معابر عمومی اقدام کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تامین آب ژاول بر عهده سپاه پاسداران و دانشگاه علوم پزشکی است.

وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی موظف است که لوازم موردنیاز اعم از ماسک، دستکش، پدالکلی و لباس مخصوص را برای بیمارستان ها، مراکز درمانی و بهداشتی تهیه و تا پایان هفته به این مراکز تحویل دهند.

فیلی بیان کرد: جمعیت هلال احمر موظف است در خصوص تهیه  ژل، الکل، ماسک، دستکش و لباس کار با هماهنگی کمیته پشتیبانی عمل کرده و پس از آن نسبت به توزیع این اقلام بین دستگاه های متولی اقدام کند.

وی گفت: سازمان برنامه و بودجه استان موظف شد به منظور تجهیز و مقابله با ویروس کرونا مبلغ یک میلیارد تومان با تخصیص صدردصد نقدی و خارج از شمول را به صورت  مبادله موافقت نامه در اختیار ستاد پشتیبانی قرار دهد.

فیلی ابراز کرد: سازمان صمت موظف شد که جلسات هماهنگی برای اصناف زیرمجموعه خود برگزار و نسبت به تامین تجهیزات ضدعفونی کننده بازار در تمامی شهرستان های استان اقدام کند.

وی تاکید کرد: اتاق بازرگانی، سندیکای پیمانکاران، سازمان نظام مهندسی ساختمان، کشاورزی، صنعت و معدن و کلیه نهادها و موسسات غیر دولتی با مدیریت و محوریت اتاق بازرگانی استان نسبت به تامین تجهیزات بهداشتی از جمله ژل ضدعفونی کننده، دستکش یکبار مصرف، ماسک و الکل به منظور مقابله با ویروس کرونا اقدامات لازم را انجام دهد.

فیلی عنوان کرد: مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری مسئولیت نظارت، پایش و گزارش  دهی از اقدامات انجام شده در برخی از این موارد را بر عهده دارد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز