خبرگزاری کار ایران

استاندار تاکید کرد:

کهگیلویه و بویراحمد نوروز پذیرای مسافران نیست/ حفظ جان مردم در اولویت است

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۰۵۸

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باهدف پیشگیری از شیوع کرونا استان امسال پذیرای مهمانان نوروزی نیست اما پس از عادی شدن اوضاع درخدمت مسافران از اقصی نقاط کشور خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از یاسوج،" حسین کلانتری" در زمینه پذیرش مهمانان نوروزی، اظهار داشت: معمولا همه ساله در نیمه‌دوم اسفند و در آستانه عید نوروز موضوع استقبال از میهمانان نوروزی و فعال‌شدن مکان‌های بوم‌گردی و توریستی فعال بود ولی امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا وضعیت متفاوت است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هر ساله برای پذیرش مهمانان با توجه به پروتکل گردشگری ستاد مرکزی از ظرفیت بوم گردی استفاده می‌کردیم، عنوان کرد: اما امسال باتوجه به شرایط شیوع ویروس کویید ۱۹ شرایط به گونه ای است که امکان اجرای این پروتکل وجود ندارد.

وی تاکید کرد: باتوجه به حساسیت بالای این موضوع و در راستای حفظ سلامتی مردم نمی‌توانیم هیچگونه خدماتی به مهمانان نوروزی ارائه دهیم.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد همواره به مهمان‌نوازی شهرت داشته‌اند، بیان کرد: امید است بعد از ماه مبارک رمضان و در تعطیلات عید سعید فطر با گذر این ویروس باتوجه به وجود چشمه های جوشان و آبشارهای خروشان و زیبا در استان بتوانیم پذیرای هموطنان عزیز از سراسر کشور باشیم.

کلانتری تصریح کرد: در حال حاضر همگی باید با رعایت مسائل بهداشتی کمک کنیم تا چرخه انتقال این ویروس قطع شود.

مقام ارشد اجرایی استان افزود: به طور قطع کاهش تردد یکی از مهم ترین راهکارهای موثر برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری است.

کلانتری با تاکید بر اینکه حفظ جان مردم در اولویت است، اظهار داشت: امید است اجرای تصمیمات ستاد مدیریت بیماری کرونا و همراهی مردم بتوانیم با کمترین خطرات و آسیب ها از این مرحله عبور کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز