خبرگزاری کار ایران

حکیم زاده در گفت و گو با ایلنا از سازمان برنامه و بوجه خواستار شد؛

پرداخت دوباره سختی کار و فوق العاده ویژه معلمان ابتدایی

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۵۵۵

معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تنها نقشه راه آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است، گفت :درخواست ما از سازمان برنامه وبودجه این است که فوق‌العاده ویژه ای که در گذشته به آموزگاران ابتدایی پرداخت می‌شد بازهم ادامه یابد و سختی کار آنها نیز لحاظ شود.

رضوان حکیم زاده در حاشیه آئین بازگشایی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در مدرسه فرزانگان یاسوج در پاسخ به سئوال ایلنا مبنی بر اینکه برای ارتقای معیشت معلمان ابتدایی چه برنامه ای این وزارتخانه در دستورکار دارد؟ هم گفت: پیگیری امور معیشت فرهنگیان در وزارتخانه برعهده معاونت پشتیبانی بوده و کار معاونت ابتدایی، برنامه ریزی برای تربیت و آموزش در دوره ابتدایی است که مسئولیت‌های مشخصی دارد اما با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد در معاونت ابتدایی هم پیگیر سختی کار معلمان ابتدایی بودیم. متاسفانه در گذشته آموزگاران ابتدایی فوق العاده‌ای را دریافت می کردند که بعد از مدتی این فوق العاده به همه پرداخت شد و این حمایت از بین رفت.

حکیم زاده گفت: آموزگاران ابتدایی در هفته پنج روز به مدرسه می روند درحالی که در سایر پایه‌ها چهار روز است، آموزگاران ابتدایی مسئولیت تمامی دروس را برعهده دارند درحالی که در دوره های دیگر، یک یا 2 درس برعهده معلم است.

وی افزود: باتوجه به اینکه دوره ابتدایی دوره مهم  و تاثیرگذاری است کار معلمان ابتدایی کاری سخت و دشواری است، مکاتباتی را کرده ایم و پیگیر هستیم که امیدوارم توسط سازمان برنامه و بودجه مورد توجه قرارگیرد.

حکیم زاده گفت: درخواست ما این است که فوق‌العاده ویژه ای که در گذشته به آموزگاران ابتدایی پرداخت می‌شد  بازهم ادامه یابد و سختی کار آنها نیز  لحاظ شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز