خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار، نماینده مجلس و جمعی از مسئولان استانی؛

افتتاح و کلنگ زنی ۵۲ طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران در پنجمین روز از هفته دولت 

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۸۹۱

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و محلی در شهرستان گچساران ۵۲ طرح عمرانی و اقتصادی افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، استاندار در آیین افتتاح و کلنگ زنی این طرح‌ها گفت: این پروژه ها با اعتباری افزون بر ۸۹۵ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آنها شروع شد.

" حسین کلانتری " گفت: این طرح ها در بخش های زیرساخت های مخابراتی،آب، بهداشت، مسکن، کشاورزی و زیرساخت های مناطق شهری و روستایی عملیاتی شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد طرح ۴۴ طرح با اعتباری بیش از ۶۹۵ میلیارد ریال بهره برداری شده است. 

کلانتری افزود: اجرای ۱۲۰ هکتار سیستم تحت فشار منطقه چرزو و دیل با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال، اجرای شبکه های فرعی ۳ و ۴ آبیاری نوین اراضی دشت لیشتر با ۱۶۳ میلیارد ریال اعتبار، آبرسانی آب شرب به روستاهای آبریگون و گناوه با ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار، سه سالن چند منظوره با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، چمن مصنوعی روستاهای پاکوه و شهید افراز با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از از جمله پروژه های عمرانی افتتاحی در این شهرستان است. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با افتتاح این تعداد طرح اقتصادی، زمینه اشتغال پایدار برای ۲۰۰ نفر فراهم شده است.

وی افزود: طرح پرورش گوساله پروار بندی ۱۵۰ راسی با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی پنج نفر به بهره برداری رسید.

کلانتری گفت: بهسازی راههای روستایی پاکوه، سرآبننیز، پشهکان، آبگندی، بی بی حکیمه، دیل، آب توت، انجیر سیاه با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال، احداث فاز دوم بلوار اندیشه با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار، چمن مصنوعی آب گرمو با پنج میلیارد و ۱۰۰ اعتبار از مهمترین طرح های است که عملیات اجرایی آنها آغاز شده است. 

کلانتری ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی طرح های اقتصادی گاوداری شیری ۵۰ راسی، پرورش شتر مرغ ۵۰۰ قطعه ای و طرح پرورش بز اصلاح نژادی ۲۰۰ راسی با اعتباری بیش از ۸۴ میلیارد ریال آغاز  که با تکمیل و بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال ۲۳ نفر فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز