خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار صورت گرفت

افتتاح اولین زمین چمن مصنوعی روستایی در شهرستان پاکدشت

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۰۴۵

طی مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی اولین زمین چمن مصنوعی روستایی شهرستان پاکدشت در روستای حاجی آباد افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، رضا خانی بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت گفت: دولت در سالهای اخیر تمام تلاش خود را برای تقسیم خدمات به روستاییان به صورت عادلانه را کرده است.

وی با اشاره به اهمیت ورزش در جوامع روستایی گفت: به حمدالله تا به حال موفق شده ایم تمام روستاهای بخش مرکزی شهرستان پاکدشت را مجهز به فضاهای ورزشی کنیم که یکی از آنها همین پروژه زمین چمن روستای حاجی آباد است.

خانی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال و در مساحتی به متراژ ۳۶۰ متر مربع تجهیز و احداث شد که امروز به بهره برداری رسید

محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این مراسم گفت: زمینه حمایت از فرآیندهای توسعه ورزش روستایی در کشور شکل گرفته تا بتوانیم از این ورزش چه در عرصه بین‌المللی و چه در عرصه‌های داخلی و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری استفاده لازم را ببریم.

وی خاطرنشان می‌کند: اگر در روستاها شرایط و فضای مناسب برای ورزش وجود داشت چه بسا اکنون توانسته بودیم  قهرمان‌های ملی بیشتری در عرصه ورزش داشته باشیم.

وی از تمامی مسئولان و نهادهای ورزشی خواستار توجه ویژه به بخش ورزشی در روستاها شد و گفت: بنده پیگیر رونق و پیشرفت ورزش در شهر و روستاهای پاکدشت هستم و همیشه تاکید ویژه ای در این امور دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز