خبرگزاری کار ایران

سرهنگ موسوی به ایلنا خبرداد:

کشف و ضبط بیش از ۶۸ کیلوگرم تریاک و حشیش در گچساران

کد خبر : ۷۹۶۷۰۲

فرمانده انتطامی گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد  از کشف و ضبط بیش از ۶۸ کیلوگرم انواع مخدر در ساعاتی پیش خبرداد.

"سرهنگ سیدمحمد موسوی" به ایلنا از گچساران گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی کنترل خودروهای عبوری در محور گچساران به شیراز به یک دستگاه خودروی ال نود به رانندگی شخصی با هویت معلوم و سرنشینی خانمی با هویت معلوم مظنون شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی موفق به توقیف این وسیله نقلیه شده که در بازرسی از آن، ۳۹ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۲۸ کیلو ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای جا ساز شده بود کشف و ضبط شد.

این فرماندهی انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۲ نفر قاچاقچی با هویت معلوم در این ارتباط هم خبرداد و اظهارداشت: پرونده ای در این خصوص تشکیل و متهمین در اختیار مقام قضایی قرار گرفته و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

موسوی بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ تاکید و خاطرنشان کرد: مردم باید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری نمایند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان، هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز