خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی استانداری خبر داد ؛

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد/ مدیرکل دفتر استاندار منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۸۷۶

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تغییر معاون سیاسی استاندار ، خبرداد.

سید محمد تقوی در گفت ‌و گو با ایلنا از یاسوج گفت: در حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد،«احد جمالی» معاون سیاسی و امنیتی این استان خواهد شد.

وی زمان برگزاری آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد را نامعلوم و اظهارداشت: این آیین بزودی اطلاع رسانی می شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین ‌لملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد همچنین از معرفی " علیرضا سلیمانی " مدیرکل پشتیبانی و منابع انسانی نهاد ریاست جمهوری به عنوان مدیرکل دفتر استاندار این استان هم خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " احد جمالی " در بین سیاسیون فارس چهره نام آشنایی است. او متولد شهر فسا و سوابقی همچون مدیر آموزش و پرورش مناطق ششده و قره بلاغ و خرامه، مدیر کل حراست استانداری فارس در زمان انصاری لاری، مشاور عمرانی وزارت ارشاد در دولت اصلاحات، مدیر دفتر فنی و عمران اداره کل اوقاف فارس را در کارنامه خود دارد.

وی یکی از گزینه‌های دولت تدبیر و امید برای استانداری فارس هم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز