خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار عنوان کرد:

ساعات کار ادارات در کهگیلویه و بویراحمد تغییر نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۳۵۹

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که ساعات کار ادارات در این استان دیگر تغییر نخواهد کرد.

"جعفر گوهرگانی"در گفت‌وگو با ایلنا از یاسوج گفت: براساس دستورالعمل وزارت کشور، ساعات کار ادارات دولتی تنها در چهار استان جنوبی کشور بدلیل افزایش دما و افزایش میزان مصرف انرژی تغییر می کند.

وی استان‌های خوزستان، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان را جمله استان‌هایی برشمرد که ساعات کار ادارات آنها بر اساس دستورالعمل وزارت کشور تغییر کرده است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ساعات کار ادارات در این استان به همان روال سابق یعنی از هفت و ۱۵ صبح تا ۱۴ و ۳۰  دقیقه خواهد بود.

گوهرگانی با بیان اینکه کارکرد میزان مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس آمارهای وزارت نیرو نسبت به سایر استان‌های کشور بالا نیست، تصریح کرد: از سویی ۴۸ درصد جمعیت استان ما نیز براساس آمارهای سازمان برنامه و بودجه در مناطق سردسیری سکونت دارند.

وی گفت: تغییر ساعات ادارات مختص استان‌هایی است که هم آمار جمعیتی آنها در مناطق گرمسیری بالا بوده و هم میزان مصرف انرژی در آن استان‌ها نگران کننده باشد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه ساعات کار ادارات در این استان دیگر تغییر پیدا نمی کند، یادآورشد: تمامی ادارات ملزم به رعایت دستورالعمل وزارت کشور بوده و کارکنان دولت در وقت اداری عنوان شده باید در محل کار خود حاضر باشند.

گوهرگانی افزود: اداراتی که در وقت اداری خود بازگشایی نشوند تخلف از قانون داشته و با آنان براساس قانونی برخورد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز