خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تغییر فرمانداران و بخشداران درکهگیلویه و بویراحمد به‌زودی آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۹۵

با شهرستان برخی از بخش‌ها مخالف نیستم اما در وهله اول باید زیرساخت‌های توسعه‌ای در بخش‌های کنونی فراهم شود.

ایلنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تغییر فرمانداران و بخشداران مناطق مختلف این استان در آینده‌ای نه چندان دور خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «سید موسی خادمی» در اولین نشست خود و معاونان استاندار کهگیلویه و بویراحمد با هشت فرماندار و ۱۶ بخشدار این استان در سالن شماره یک استانداری در یاسوج گفت: بزودی فرمانداران و بخشداران عزیز این استان جابجا و عزیزان وزارت کشوری جدید در این مسوولیت‌ها به‌کار گمارده می‌شوند.

وی با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته از سوی تمامی مسوولان دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدماتی در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: تغییر مسوولان بویژه فرمانداران و بخشداران در دولت تدبیر و امید طبیعی و بدون شک از پتانسیل‌های این عزیزان در دیگر واحدهای استانداری استان بهره برده می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، شهرستان شدن برخی از بخش‌های این استان را از اولویت‌های اساسی ندانست و خاطرنشان کرد: با شهرستان برخی از بخش‌ها مخالف نیستم اما در وهله اول باید زیرساخت‌های توسعه‌ای در بخش‌های کنونی فراهم شود.

خادمی افزود: با شهرستان شدن برخی بخش‌ها مخالف نیستم اما متاسفانه برخی از شهرستان‌های تازه تاسیس فاقد زیرساخت‌های اولیه هستند و معنایی ندارد شهرستان‌های جدیدی همانند شهرستان‌های تازه تاسیس که مشکلات گسترده‌ای دارند تاسیس نمود.

وی با تاکید براینکه اولویت کنونی مسوولان دولت تدبیر و امید تاسیس شهرستان‌های جدید در کهگیلویه و بویراحمد نیست، بیان داشت: اگر موضوع تاسیس شهرستان‌های جدید از حد معمولی خود بگذرد بی‌معنی می‌شود.

مسوول ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ارتقای برخی از بخش‌های این استان به شهزستان تلاش‌هایی صورت گرفته و ما نیز آن‌ها را پیگیری می‌کنیم اما بدلایل متعدد نباید توقعاتی در این ارتباط برای مردم ایجاد کرد.

خادمی در ادامه از وضعیت تعطیلی و رکود در پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد اظهار گله‌مندی نمود و تصریح کرد: متاسفانه در برخی شهریستان‌ها مانند «بهمئی» در حوزه سدسازی سه پروژه تعریف که هیچکدام از آن‌ها اجرایی نشده است.

وی افزود: جنس پروژه‌های عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد همانند جنس تاسیس شهرستان‌های جدید است و نباید در شرایط کنونی برای مردم «توهم» ایجاد کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مجموع اعتبارات تخصی یافته به پروژه‌های عمرانی در این استان را تنها ۱۸ درصد برشمرد و یادآورشد: فرمانداران و بخشداران باید تمامی تلاش‌های خود برای تعادل در توقعات مردمی را بکار گیرند.

خادمی گفت: جابجایی فرمانداران و بخشداران کهگیلویه و بویراحمد در این استان جای نگرانی ندارد زیرا این عزیزان از نیروهای وزارت کشور بوده که تلاش می‌کنیم از تجربیان آن‌ها بهره لازم راببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز