خبرگزاری کار ایران

شاهرخ کناری خبرداد:

فرمانداری بویراحمد ویژه می‌شود/ برخی مدیران جرات دفاع از دولت را ندارند

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۲۰۱

فرماندار شهرستان بویراحمد از ویژه‌شدن فرمانداری این شهرستان در سال‌جاری خبرداد. 

به گزارش ایلنا از یاسوج، شاهرخ کناری در شورای اداری شهرستان بویراحمد با بیان اینکه براساس تصمیمات اخیر دولت، فرمانداری‌های مراکز استان‌ها ویژه می‌شود، اظهارداشت: چارت اداری در این ارتباط به ما ابلاغ نشده و ما منتظر اعلام چارت وزارت کشور هستیم.

وی بدون اشاره به نام فرد یا افرادی با بی‌منصفانه خواندن برخی انتقادات از دولت تدبیر و امید در فضای مجازی،خاطرنشان کرد: جای بسی تاسف است که برخی مدیران دولت در گروه‌های مجازی حضور دارند و از دولت و عملکرد دستگاه اداری خودشان هم دفاع نمی‌کنند.

فرماندار بویراحمد گفت: دولت تدبیر و امید تلاش‌های فراوانی برای توسعه مناطق به‌ویژه مناطق محروم تاکنون انجام داده و می‌طلبد مدیران این دولت از عملکرد خود دفاع کنند.

کناری به وضعیت توزیع اعتبارات در گذشته اشاره و یادآورشد: توزیع اعتبارات در گذشته تاثیر چندانی به حال استان‌های کمتر توسعه یافته مانند استان کهگیلویه و بویراحمد نداشت.

وی گفت: عدم توزیع عادلانه مانع توسعه استان‌های محروم بوده و همانطور که نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس نیز گفتند این توزیع براساس آمایش سرزمینی نبوده و اعتبارات را به‌صورت فله‌ای بین استان‌ها تقسیم می‌کردند.

فرماندار بویراحمد با مطلوب دانست توزیع اعتبارات در شرایط کنونی، تصریح کرد: وضعیت استان در بحث اعتبارات به مراتب بهتر شده و با یک نگاه گذرا با توجه به اینکه به لحاظ وسعت و جمعیت در رتبه یکی مانده به آخر کشور هستیم اما در بخش حذب اعتبار، استان ۱۴ یا ۱۵ بوده و با این وجود شکاف اعتبار مطلوب تر شده است.

کناری با اشاره به شعار سال”رونق تولید” افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان بدون اجازه فرمانداری بویراحمد انشعابات کارگاه‌های تولیدی را قطع نکنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز