خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد:

آماده باش اکیپ‌های عملیاتی شرکت برق برای خدمات رسانی در بارش‌های آینده

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۳۸۵

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از آماده باش تیم های عملیاتی اتفاقاتی این شرکت برای خدمات رسانی لازم به مشترکین برق در زمان وقوع بارش‌ها و سیل های احتمالی آینده در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، داود راهزادی در نشستی با شهردار باشت گفت: تمامی تمهیدات لازم برای خدمات رسانی مطلوب در زمان سیل های احتمالی آینده در شرکت توزیع نیروی برق استان اندیشیده شده و امیدواریم شاهد خسارت به شبکه‌های توزیع برق نباشیم.

وی از آمادگی تمامی تیم های عملیاتی اتفاقاتی این شرکت در شرایط کنونی هم خبرداد و اظهارداشت: آموزش های لازم به پرسنل نواحی در زمان سیل ها ارائه شده و واحدهای ایمنی با تمام توان برای پشتیبانی به حالت آماده باش در آمده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حدود ۲۰۰ نفر از پرسنل این شرکت برای بارش های آینده در این استان به حالت آماده باش درآمده و مدیران نواحی هم حق خروج از استان و ناحیه تحت مدیریت خود را تا مساعد شدن جوی ندارند.

راهزادی با بیان اینکه خسارات وارده سیل به تاسیسات برقی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون بیش از ۳۲ میلیارد ریال بوده است، اظهارداشت: بیشترین خسارات وارده مربوط به تاسیسات برقی شهرستان بویراحمد بوده است.

شهردار باشت هم در این نشست از آمادگی  شهرداری این شهر با شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در زمان بارش ها خبرداد و خاطرنشان کرد: تمامی امکانات شهرداری برای بارش های آینده هم اکنون آماده است.

سید لطف الله موسوی گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد همواره با شهرداری باشت همکاری های لازم را داشته که جای تقدیر دارد.

وی افزود: مردم از مسئولان توقع و انتظار خدمات رسانی مناسب را دارند که این خدمات باید به نحو مناسبی صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز